وضعیت هپکو و آذرآب نباید مانع جذب سرمایه‌گذار در استان مرکزی شود


وضعیت هپکو و آذرآب نباید مانع جذب سرمایه‌گذار در استان مرکزی شود

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان مرکزی دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه نفت، گاز، صنایع ریلی و قطعه‌سازی است و وضعیت این دو واحد تولیدی مشکل‌دار نباید مانع جذب سرمایه‌گذار در استان شود، بر این اساس باید بیش از گذشته نسبت به معرفی و شناسایی استان تلاش کرده و این ظرفیت‌ها را نمایان کرد .

به گزارش ایسنا، سیدمهدی مقدسی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر تعاون برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت شرکت هپکو با تزریق مُسکِن فعلا خوب است، اما با تولید و رونق آن، حال این شرکت بهبود پیدا می‌کند، دولت باید با یک جراحی و انتخاب یک سهامدار مناسب راه را برای رونق تولید در این شرکت باز کند .

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی‌تدبیری، شرکت آذرآب را به این سرنوشت دچار کرده است، اگر مدیران توانمند سر کار آمده بودند این مشکلات پیش نمی‌آمد.

مقدسی بیان کرد: شرکت آذرآب هنوز در خاورمیانه بی‌نظیر است و این قابلیت را دارد که در صنعت و اقتصاد کشور نقش‌آفرینی کند، درخواست می شود دولت تصمیمات قاطع و اثرگذار و عملیاتی در خصوص رفع مشکلات این واحد تولیدی اتخاد کند .

مقدسی افزود: مشکلات کشور باید توسط سه قوه رفع شود و دولت نیز به استانداران اختیار بیشتری بدهد، همچنین درخواست می‌شود که سه وزارت مربوطه در کنار هم تدابیر ویژه‌ای را در راستای رفع مشکلات هپکو و آذرآب بکار گیرند، چراکه فرصت‌سوزی و جزیره‌ای عمل کردن در حال حاضر پاسخگو نیست.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کارگران آذرآب و هپکو همانند زمان جنگ در عرصه صنعت نقش‌آفرین هستند و موج‌سواران نباید مشکلات صنفی این قشر را سیاسی کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا