آموزشگاه‌های آزاد شهرکرد تجمیع می‌شوند


آموزشگاه‌های آزاد شهرکرد تجمیع می‌شوند

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال وبختیاری گفت: به منظور دسترسی آسان‌تر مردم آموزشگاه‌های آزاد مرکز شهرکرد در یک مجتمع تجاری تجمیع می‌شوند.

قهرمان آماره روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان عمران و باز آفرینی فضای شهری افزود: تفاهمنامه تجمیع آموزشگاه‌های آزاد در یک مکان در راستای دسترسی آزاد مردم و مهارت‌آموزان به تولیدات و توانمندی‌های مختلف در یک مکان اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح باعث رونق بازار و فعال شدن نهادهای مردمی است و افزایش رونق اقتصادی برای شهر و همچنین مهارت‌آموزان است.

به گفته وی، در این تفاهمنامه با هماهنگی سازمان عمران و بازآفرینی شهری ۱۶ باب مغازه از یکی از مجتمع‌های شهر برای فعالیت آموزشگاه‌های آزاد استان اختصاص داده شد.

آماره افزود: هم اکنون بیش از ۱۹۰ آموزشگاه آزاد و مرکز دولتی در استان فعال در راستای آموزشهای فنی و حرفه ای فعال است که در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۲۵۴ هزار نفر ساعت در ۱۴ رشته و ۵۴ حرفه در مراکز آزاد استان آموزش داده است.

وی گفت: ارائه آموزش های فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد اشتغال پایدار و همچنین آموزش‌های مهارت‌آموزی از اهداف مهم فنی و حرفه‌ای در برگزاری دوره‌های آموزشی است که این دوره‌ها بر اساس نیاز روز ارائه می‌شود.

به گفته وی، در سالجاری برای نخستین بار آموزش بالابر هیدرولیکی با همکاری شرکت برق در شهرکرد و نخستین دوره جوشکاری برق جهت خواهران در شهر هفشجان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)