آسیب‌های اجتماعی جوانان را تهدید می کند


آسیب‌های اجتماعی جوانان را تهدید می کند

استاندار گیلان، کشف بیش از 1700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان را نشان از جدیت پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: آسیب های اجتماعی همواره جامعه و جوانان را تهدید می کند که ضرورت دارد همه دستگاه ها و نیروهای انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) همچنان اقدامات موثر خود را استمرار دهند.

به گزارش ایسنا، ارسلان زارع در حاشیه مراسم امحای یک تن مواد مخدر در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از متولیانی که در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و ملت عزتمند ایران در این عرصه شهدای زیادی تقدیم کرده است.

استاندار گیلان افزود: از آنجایی که مبارزه با مواد مخدر در اولویت امور قرار دارد لذا در راستای گرایش به مواد مخدر و پیامدهای آن در برنامه ششم توسعه، رویکرد کاهش ۲۵ درصدی پیش بینی شده است.

سرهنگ احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان تصریح کرد: با تعاملات بسیار خوب با دستگاه های درون و برون سازمانی، سربازان گمنام صاحب الزمان، سپاه، بسیج، مرزبانی و ... موفق شدیم حدود یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنیم.

وی افزود: در این رابطه ۴۰۰ نفر از عناصر اصلی شناسایی و دستگیر شدند، علاوه بر این همه محموله های مواد مخدر که قصد توزیع در سطح استان را داشتند، شناسایی و جمع آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: امروز یک تن از مواد مخدر که قابلیت استحصال نداشت، با حضور مسئولین ارشد استانی امحا شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس