تکریم ارباب رجوع باید در استان بوشهر عملیاتی شود


تکریم ارباب رجوع  باید در استان بوشهر عملیاتی شود

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تکریم ارباب رجوع و مردم در سطح‌های مختلف جامعه باید از حالت شعاری خارج و در استان عملیاتی و درون‌سازی شود.

مجید خورشیدی روز دوشنبه در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان بوشهر افزود: شناخت و رعایت حقوق شهروندی یکی از ضرورت‌های جامعه است که باید به آن پرداخته شود در این راستا ضمن آسیب‌شناسی باید به آموزش و فرهنگ‌سازی در این بخش اقدام شود.

وی بیان کرد: هر چند تحریم‌های ظالمانه برعلیه کشور مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد کرده ولی سوء مدیریت‌ها می‌تواند مشکلات مردم را افزایش دهد.

خورشیدی اضافه کرد: مردم تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند ولی رفتارها، سوء مدیریت‌ها، تصمیم‌های نادرست و کج سلیقگی برخی افراد در دستگاه‌ها را برنمی‌تابند و در این راستا رعایت حقوق شهروندی امری مهم و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: با توجه به وجود بیش از 60 هزار قانون در کشور کسی موافق نقض قانون نیست ولی می‌توان بیشترین مدارا را با اعمال درست قانون و رعایت حقوق شهروندی انجام داد.

خورشیدی با قدردانی از خدمات دستگاه‌های اجرایی در اعمال حقوق شهروندی گفت: الکترونیکی شدن فرایند ارائه خدمات به شهروندان فایده‌های زیادی دارد ولی حریم خصوصی مردم باید با رعایت حقوق شهروندی حفظ شود.

وی اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب نه تنها باید عدالت رعایت شود بلکه تبعیض مثبت برای افراد کم‌توان و توان‌خواهان استان بوشهر نیز باید اعمال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: منشور حقوق شهروندی به‌عنوان سند بالادستی و ملی مورد توجه است و در این راستا شناسایی موانع و برطرف کردن آنها باید در اولویت قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید