احتمال حضور هردو سیستم عامل اندروید 10 و هارمونی در گوشی P40 Pro هوآوی


احتمال حضور هردو سیستم عامل اندروید 10 و هارمونی در گوشی P40 Pro هوآوی

گوشی P40 Pro هوآوی احتمالا از هردو سیستم عامل اندروید 10 و Harmony OS پشتیبانی می‌کند.

احتمال حضور هردو سیستم عامل اندروید 10 و هارمونی در گوشی P40 Pro هوآویبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی ماه گذشته گوشی‌های هوشمند Mate 30 و Mate 30 Pro را با سیستم عامل اندروید ۱۰ عرضه کرد. عرضه این تلفن‌های همراه در حالی صورت گرفت که پرچمداران هوآوی امکان دسترسی تقریبا هیچکدام از سرویس‌های گوگل را ندارند. مطمئنا این موضوع موجب می‌شود مدیران گوشی هوآوی برای گوشی بعدی این شرکت تصمیم جدیدی بگیرند. خبر‌های جدید از این شرکت چینی حاکی از آن است که پرچمدار بعدی هوآوی با سیاستی جدید به مشتریان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: تبلت جدید هوآوی با طراحی شبیه به آیپد پرو در راه است

یکی از مقامات ارشد هوآوی گفت: "تحریم‌های آمریکا، سیاستی اشتباه است و به هردو طرف یعنی هوآوی و شرکت‌های بزرگ فناوری آمریکایی به ویژه گوگل ضرر زده است. دسترسی نداشتن به سرویس‌های مختلف گوگل در گوشی‌های جدید هوآوی کاربران این دستگاه‌های هوشمند را با مشکل مواجه ساخته است لذا ما برنامه‌ریزی دقیقی برای تلفن همراه P40 Pro انجام داده‌ایم و احتمالا در این گوشی از سیستم عامل هارمونی در کنار سیستم عامل اندروید ۱۰ استفاده می‌کنیم."

احتمال حضور هردو سیستم عامل اندروید 10 و هارمونی در گوشی P40 Pro هوآوی

تصمیم جدید هوآوی در مورد پرچمدار آینده این شرکت

به کارگیری سیستم عامل هارمونی در گوشی P40 Pro به کاربران آن در سراسر جهان اجازه می‌دهد بدون داشتن نگرانی از بابت دسترسی نداشتن به خدمات متنوع از سرویس‌های مختلف ارتباطی و سرگرمی استفاده کنند. احتمالا سیستم عامل اختصاصی هوآوی دارای ظرفیت‌هایی محدودتر از اندروید باشد، ولی حضور آن روی گوشی هوآوی بسیار بهتر از اندروید ۱۰ بدون دسترسی به خدمات گوگل است.

هوآوی در گذشته چندین بار اعلام کرده است سیستم عامل Harmony هنوز آماده حضور در گوشی‌های هوشمند نیست، ولی به نظر می‌رسد حالا مهندسان هوآوی تلاش خود را دوچندان کرده و می‌خواهند این نرم‌افزار را هم‌زمان با معرفی گوشی P40 Pro عرضه کنند. انتظار می‌رود این گوشی در یک رویداد فناوری در اسفند ۱۳۹۸ در اروپا معرفی شود.

احتمال حضور هردو سیستم عامل اندروید 10 و هارمونی در گوشی P40 Pro هوآوی

کارشناسان معتقدند اگر تا زمان رونمایی و معرفی P40 Pro تحریم‌‎های آمریکا بر علیه هوآوی لغو شود، مدیران شرکت چنین همکاری با اندروید را ادامه داده و از خدمات گوگل استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

احتمال استفاده از سیستم عامل هارمونی در P40 Pro هوآوی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا