ادعای سنگین ستاره پیشین آبی ها : هیچ پستی در استقلال نمی گیرم، مگر سرمربی !


بازیکن ملی پوش سابق تیم استقلال درباره صحبت هایی که پیرامون او مطرح می شد، گفت که فقط ممکن است روزی به عنوان سرمربی به این تیم برگردد و نه برای هیچ سمت دیگری. نوشته ادعای سنگین ستاره پیشین آبی ها : هیچ پستی در استقلال نمی گیرم، مگر سرمربی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای سنگین ستاره پیشین آبی ها : هیچ پستی در استقلال نمی گیرم، مگر سرمربی !

پیروز قربانی : می توانم‌ الکی از سبک بازی استقلال تعریف کنم و محبوب شوم !
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۱
ادعای سنگین ستاره پیشین آبی ها : هیچ پستی در استقلال نمی گیرم، مگر سرمربی !

بازیکن ملی پوش سابق تیم استقلال درباره صحبت هایی که پیرامون او مطرح می شد، گفت که فقط ممکن است روزی به عنوان سرمربی به این تیم برگردد و نه برای هیچ سمت دیگری.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیروز قربانی در برنامه فوتبال برتر به یکی دو نکته اشاره کرد که هر کدام به نوعی حائز اهمیت است. اولین مورد صحبت او، تیم ملی امید بود. بازیکن پیشین استقلال درباره تیم امید گفت:

یک برنامه شما داشتید و اختلاف سلیقه ای بین آقای استیلی و آقای مجیدی ایجاد شده بود. بعد از آن من یک ویدیو از دوستان پیشکسوت پرسپولیس که برای همه ما قابل احترام هستند، دیدم. صحبت هایی در جهت حمایت از آقای استیلی و کوبیدن فرهاد مجیدی مطرح شد که به نظرم کار قشنگی نبود. بالاخره فرهاد هم منتسب به باشگاه استقلال است. هم پیشکسوتان و هم خود باشگاه استقلال می تواند در جهت حمایت از فرهاد مجیدی مصاحبه کنند اما این کارها احترام ها را از بین می برد. نه آقای استیلی نیاز به چنین حرف هایی دارد و نه فرهاد مجیدی با این صحبت ها خراب می شود. به نظرم درست نیست ما از هر فرصتی برای مطرح کردن خودمان استفاده کنیم.

پیروز قربانی همچنین در بخشی از صحبتهایش از سبک بازی استقلال انتقاد کرد ، اما در ادامه گفت:

این حرف هایی که من می زنم کاملا فنی است. اگر بخواهم تعصبی حرف بزنم، می توانم کلی تعریف کنم و همه طرفداران خوششان بیاید. مطمئنا صحبت های من بازتاب منفی هم در تماشاگران استقلال دارد. ولی هیچ ایرادی ندارد و من چیزی که می بینم، می گویم. خیلی اوقات به ما گفتند جماعت سهم طلب. به هیچ عنوان شما دیگر مرا در استقلال نخواهید دید. شاید اگر روزی لیاقت داشتم، به عنوان سرمربی فقط برگردم. خیلی پست ها به من پیشنهاد شد ولی برنگشتم. اگر سهم طلب بودم، اینطور نبود. هرچه در زندگی ام از نظر اجتماعی و مالی دارم، از برکت استقلال است و احترامی که در جامعه دارم، به خاطر این تیم است. همیشه به این تیم مدیونم ولی وظیفه دارم به عنوان کسی که به درجه کارشناسی رسیده، حرف هایی بزنم که در جهت اصلاح تیم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی