19 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های ورزشی در دشتی هزینه می‌شود


19 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های ورزشی در دشتی هزینه می‌شود

بوشهر-ایرنا- امسال 19 میلیارد تومان برای تکمیل 6پروژه مهم ورزشی در شهرستان دشتی هزینه می‌شود.

فرماندار دشتی روز دوشنبه در آئین تجلیل از ورزشکاران موفق و مدال آوران ورزشی شهرستان دشتی گفت: در سه سال گذشته گام‌های بزرگی برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان برداشته شده که بیشتر آنها تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالله نادری افزود: جایگاه ویژه تماشاگران و خوابگاه ورزشگاه تختی خورموج، احداث چمن ورزشگاه شماره ۲ خورموج، سالن کشتی خورموج، تکمیل سالن ورزشی در باغان، ورزشگاه و چمن مصنوعی شهر کاکی از مهمترین پروژه‌های ورزشی در دست اجرای شهرستان دشتی است.

وی تاکید کرد: ورزشکاران شهرستان دشتی سال گذشته در رشته‌های مختلف ورزشی بسیار موفق بودند و افتخارهای زیادی در کشور و استان برای شهرستان کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی گفت: این شهرستان سه هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۲۰ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

بهرام عباسی افزوود: در زمان حاضر ۲۰ هیات ورزشی در بخش زنان و مردان در شهرستان دشتی فعال هستند که نقش مهمی در برگزاری مسابقه‌های ورزشی و توسعه فعالیت ورزشکاران دارند.

در این آئین به مناسبت هفته تربیت بدنی از ۲۱ ورزشکار نوجوان و جوان شهرستان دشتی که در سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی وکشوری شده‌اند تجلیل شد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارنفرجمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس