تراکتورِ بی‌رحم به طور موقت صدرنشین شد


تراکتورِ بی‌رحم به طور موقت صدرنشین شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور تبریز در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائمشهر با چهارگل از سد میزبان خود نساجی گذشت و به طور موقت صدرنشین شد.

تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد با نتیجه پرگل و دور از انتظار چهار بر صفر به برتری برسد و به طور موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند.

شاگردان مصطفی دنیزلی در حالی که در نیمه اول به مشکل خورده بودند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند، در ۴۵ دقیقه دوم با توپی پر وارد میدان شدند و توانستند با گل‌های ویلیان میمبلا (۵۲)، ساسان انصاری (۶۱ و ۶۳) و یوکیا سوگیتا (۸۴) از سد تیم رضا مهاجری بگذرند و با ۱۷ امتیاز، به طور موقت به صدر جدول رده‌بندی برسند. نساجی نیز که به شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و از چهار مهره خود نمی‌تواند استفاده کند با تحمل دومین شکست فصل با ۹ امتیاز به طور موقت در رده هفتم قرار گرفت.

تراکتور حالا با این پیروزی همچنان بدون شکست و بدون گل خورده باقی ماند. آنها با ۸ گل زده و بدون گل خورده پیش از پایان بازی سپاهان در صدر جدول قرار گرفتند.

در این دیدار محمد میری و مجتبی بیژن از تیم میزبان و ویلیان میمبلا و سعید مهری از تراکتور کارت زرد گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟