مهلت یک ساله و نیمه رونالد کومان برای مربیگری بارسا


مهلت یک ساله و نیمه رونالد کومان برای مربیگری بارسا

روز گذشته مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال هلند خبر از وجود بندی عجیب در قرارداد رونالد کومان داد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در بارسلونا یک اسطوره محسوب می شود. او در دهه 90 میلادی مدافع وسط بارسا بود و بارها برای این تیم روی ضربات کاشته موفق به گلزنی شد. مهمترین گل کومان به فینال سال 1992 جام باشگاه های اروپا برابر سامپدوریا بر می گردد که اولین قهرمانی بلوگرانا در این رقابت ها را رقم زد.

کومان با تیم ملی هلند تا پایان جام جهانی 2022 قرارداد دارد ولی در صورت رسیدن پیشنهاد بارسا می تواند تحت شرایطی آن را فسخ کند.

مهلت یک ساله و نیمه رونالد کومان برای مربیگری بارسا

این خبر را نیکو یان هوگما مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد و گفت که با او در این زمینه توافق شده است. کومان که با فدراسیون فوتبال هلند قرارداد 4 ساله دارد، تنها در صورت دریافت پیشنهاد از بارسا و با پرداخت مبلغی به عنوان غرامت می تواند از هدایت لاله های نارنجی کناره گیری کند.

در همین رابطه امروز موندودپورتیوو نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که این بند فسخ تنها تا ماه مارس 2020 اعتبار دارد و پس از آن دیگر امکان جدایی برای کومان نخواهد بود. به عبارتی او تنها 17 ماه برای دریافت پیشنهاد از بارسا زمان دارد.

کومان همواره از علاقه خود برای هدایت بارسلونا صحبت کرده است اما ارنستو والورده سرمربی فعلی آبی اناری ها تا ژوئن 2020 قرارداد دارد و بند تمدید یک ساله نیز در قرارداد او گنجانده شده است. باید دید نتایجی که بارسا با والورده کسب خواهد کرد، در نهایت آینده او را چگونه رقم می زند.

مهلت یک ساله و نیمه رونالد کومان برای مربیگری بارسا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس