مقدمات آزادی 11 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان فراهم شد


مقدمات آزادی 11 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان فراهم شد

زاهدان- ایرنا- مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: مقدمات آزادی 11 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با مبلغ بدهی بیش از 20 میلیارد ریال فراهم شده است.

سید عبدالحسین سجادی روزدوشنبه در چهارمین نشست ستاد دیه سیستان و بلوچستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: مقدمات آزادی این ۱۱ زندانی با تامین مبلغی معادل ۱۹۲ میلیون تومان از طریق تسهیلات بانکی، ۱۵۴ میلیون تومان بصورت نقدینگی محکومان و پرداخت ۷۴۶ میلیون تومان از طریق ستاد دیه مرکز و استان و کمک صندوق تامین خسارات بدنی فراهم شده است.

وی گفت: این زندانیان دارای جرائم غیرعمد شامل تصادف منجر به پرداخت دیه، قتل شبه عمد، محکومان مالی و بدهکاران مهریه هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: همکاران ما در این ستاد و مددکاران زندان طی جلساتی که با شکات پرونده‌ها برگزار کردند توانستند مبلغ پنج میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال گذشت رضایت‌مندانه از آنان دریافت کنند.

وی بیان کرد: هم اینک ۷۵ زندانی غیرعمد با بدهی افزون‌بر ۵۱ میلیارد ریال واجد شرایط کمک در سطح زندان‌های استان هستند که محکومان مهریه بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

سجادی گفت: تعداد آزادی مددجویان جرائم غیرعمد استان از قبیل تصادفات منجر به فوت و ایراد صدمه بدنی، محکومین مالی، عدم پرداخت مهریه و نفقه در سطح زندان‌های تابعه سیستان و بلوچستان از اول سالجاری تاکنون ۶۱ نفر بوده که با توجه به موافقت برای مساعدت این۱۱ پرونده، تعداد افراد آزاد شده از اول سال تاکنون به ۷۲ نفر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: شماره حساب‌ ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت، شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت و شماره کارت بانک رفاه کارگران ۳۱۲۳۵۵۵۴ به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس