بزرگترین مجموعه اقامتی بین راهی استان اردبیل در خلخال راه اندازی می‌شود


بزرگترین مجموعه اقامتی بین راهی استان اردبیل در خلخال راه اندازی می‌شود

اردبیل_ایرنا_ مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان اردبیل گفت: بزرگترین مجموعه اقامتی، رفاهی ،گردشگری وخدماتی بین راهی جنوب استان در خلخال راه اندازی می‌شود.

حجت الاسلام مهدی ستوده روز دوشنبه در حاشیه بازدید از محل احداث پروژه اقامتی و گردشگری خلخال در مسیر جاده منتهی به استان گیلان افزود: این مجموعه با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه،شهرداری خلخال و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: مجموعه خدماتی، رفاهی، گردشگری و تفریحی خلخال شامل واحدهای تجاری، بازار میوه و تره‌بار، ترمینال مسافربری ،سالن غذاخوری، فروشگاه بزرگ، نمازخانه، پارکینگ، ایستگاه آتش نشانی،جایگاه سوخت‌گیری بنزین ،نفت گاز و سی ان جی و سایر امکانات رفاهی، خدماتی و گردشگری بوده و در زمینی به مساحت ۱۶ هزارو ۳۸۰ هزار متر مربع و با صرف ۱۸۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی با اشاره به وجود محدودیت‌های اعتباری دولتی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیران را در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی از جمله اولویت‌های کاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل عنوان کرد و افزود:هم‌اکنون ۲ پروژه بهسازی و ساماندهی بقعه امامزاده روستای کالار از توابع بخش مرکزی و بقعه سید احمد معراجی از توابع بخش خورش رستم خلخال در حال اجرا می‌باشد .

رضوان صادقی معاون امور عمرانی فرماندار خلخال نیز گفت: انتظار از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان تلاش برای قرار گرفتن محل اجرای پروژه در پهنه گردشگری حریم شهر خلخال برای پیشبرد اهداف گردشگری این مجموعه است .

صیاح الدین برزگر سرپرست شهرداری خلخال نیز گفت:با توجه به مشارکت شهرداری در اجرای این پروژه و پیش بینی احداث خیابان ۱۴ متری دسترسی به مجتمع ،ترمینال مسافربری ،ایستگاه دوم اتش نشانی شهر و سرویس بهداشتی در ان شهرداری نسبت به صدور پروانه های ساخت مجموعه بصورت رایگان اقدام خواهد کرد.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر