دستگیری قاتل فرمانده ایست و بازرسی شهید چغازردی میناب در یزد


دستگیری قاتل فرمانده ایست و بازرسی شهید چغازردی میناب  در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل شهید حجت الله دشتبانی طی یک عملیات پیچیده پلیسی در یزد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی استان و همکاری پلیس آگاهی میناب، قاتل شهید "حجت الله دشتبانی" در یک عملیات پیچیده پلیسی در شهر یزد شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در پی درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مواد مخدر در ۱۹ تیرماه امسال که منجر به شهادت فرمانده ایست و بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب شد، موضوع دستگیری قاتل یا قاتلان این شهید والامقام به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هوشیاری ماموران پس از شهادت شهیددشتباتی، قاتل شهید شناسایی و با توجه به تغییر پی در پی محل اختفای متهم ،با انجام کار گسترده اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه های پلیسی و انجام اقدامات فنی و پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم در شهر یزد شناسایی شد.

سرهنگ بهدانی فرد تصریح کرد : اکیپی از مأموران با هماهنگی مقام قضایی و اخذ نیابت جهت دستگیری به محل مورد نظر اعزام و با همکاری پلیس آگاهی استان یزد و انجام مراقبت‌های لازم سرانجام دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش در یزد دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهم پس از سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر عاملان ادامه دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی