شکایت علیه سه مدیر اسبق شرکت تجهیزات پزشکی


شکایت علیه سه مدیر اسبق شرکت تجهیزات پزشکی
سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌ احمر، از اعلام شکایتی علیه سه نفر از مدیران اسبق شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در دادسرای جرائم اقتصادی خبر داد.

حسن صفاریه در گفتگو با مهر، گفت: سازمان تدارکات پزشکی در راستای برخورد با تخلفات و جرائم ارتکابی در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ضمن عزل مدیران متخلف، شکایتی علیه سه نفر از مدیران این شرکت در دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی مطرح کرده که هم اکنون در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

وی با بیان اینکه همه ما تابع قانون هستیم و برای روشن شدن حق و حقیقت، حداکثر همکاری را با دستگاه‌های رسیدگی کننده در این زمینه خواهیم داشت، تأکید کرد: داوری، اعلام نظر و تصمیم‌گیری نهایی همراه با رعایت عدالت و شفافیت در این زمینه تنها بر عهده مراجع قانونی است.

سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با رد شایعاتی مبنی بر ارتباطات فردی از هلال احمر در این شکایت تصریح کرد: سازمان تدارکات پزشکی صرفاً از مدیران سابق شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به این سازمان شکایتی تنظیم و به دادسرای مربوطه ارائه نموده است و هیچ فرد یا افراد دیگری را در آن خطاب قرار نداده است. از این رو ضمن قدرشناسی از تمامی اهالی رسانه و پایگاه های خبری در فضای مجازی که با حساسیت اخبار مربوط به این سازمان را پیگیری می‌کنند، مجدداً یادآوری می‌کند پاسخ‌گویی را وظیفه خود می‌داند، اما تا زمان اعلام دستگاه‌های مسئول از انتشار جزئیات بیشتر در این زمینه معذور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اخبار پزشکی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...