عکس ؛ حمله ستاره لیورپول به هواداران یونایتد


دو هوادار منچستریونایتد و الکس اکسلید چمبرلین ، ستاره انگلیسی لیورپول، در جریان بازی دیشب دو تیم درگیری عجیبی داشتند. نوشته عکس ؛ حمله ستاره لیورپول به هواداران یونایتد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ حمله ستاره لیورپول به هواداران یونایتد

درگیری چمبرلین با هواداران یونایتد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۴
عکس ؛ حمله ستاره لیورپول به هواداران یونایتد

دو هوادار منچستریونایتد و الکس اکسلید چمبرلین ، ستاره انگلیسی لیورپول، در جریان بازی دیشب دو تیم درگیری عجیبی داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد در حالی دیشب با تساوی ۱-۱ مقابل لیورپول متوقف شد که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف خود پیش بود اما در نهایت با گل آدام لالانا بازی به تساوی کشیده شد تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود. در جریان بازی دیشب اما یک اتفاق عجیب رخ داد. الکس اکسلید چمبرلین ، ستاره انگلیسی لیورپول، دیشب و در دقیقه ۶۰ جایگزین دیووک اوریگی در ترکیب این تیم شد.
این بازیکن ۲۶ ساله پس از این دیدار از سوی یکی از هواداران منچستریونایتد و در نزدیکی تونل ورزشگاه مورد فحاشی قرار گرفت؛ این در حالی بود که یکی دیگر از هواداران یونایتد با نشان دادن مشت خود خواهان درگیری با چمبرلین شد. این اتفاق با واکنش جالب چمبرلین همراه بود و این هافبک انگلیسی با تکان دادن شانه های خود و با یک لبخند پاسخ این هوادار را داد. هنوز اما مشخص نشده است که چمبرلین به چه علتی بعد از بازی به این دو هوادار منچستریونایتد نزدیک شده است.
برخی کاربران رسانه های اجتماعی معتقد هستند که از آن سمت از زمین و هنگامی که چمبرلین پیش از بازی مشغول گرم کردن بوده، اشیائی به سمتش پرتاب شده و همین موضوع باعث واکنش این بازیکن ۲۶ ساله لیورپول شده است؛ اتفاقی که در نهایت با دخالت مارتین اتکینسون، داور مسابقه، ختم به خیر شد.

عکس ؛ حمله ستاره لیورپول به هواداران یونایتد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر