فراخوان نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر و شهدا منتشر شد


فراخوان نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر و شهدا منتشر شد

مشهد- ایرنا- فراخوان نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر و شهدا در مشهد منتشر شد.

سرپرست سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای بهبود سیما و منظر شهری و با هدف تجلیل از مقام والای شهدا و مفاخر فرهنگی و علمی شهر، مقرر شده است از ظرفیت هنرمندان مجسمه‌ ساز کشور استفاده کنیم.
محمد محسن مصحفی افزود: به همین منظور با مشارکت هنرمندان مجسمه‌ساز، نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر مشهد از دوم تا هشتم آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: داوطلبان شرکت در این سمپوزیوم باید دارای سابقه موثر، تجربه طراحی و ساخت سردیس باشند و ستاد اجرایی سمپوزیوم، انتخاب هنرمندان براساس رزومه و سوابق هنری مرتبط را بر عهده دارد.
وی گفت: علاقه‌مندان تا دهم آبان‌ ماه ۹۸ فرصت دارند در این سمپوزیوم ثبت‌نام کنند و نتایج آن نیز ۲۰ آبان ماه اعلام خواهد شد.
مصحفی ادامه داد: متن فراخوان در وب‌ سایت www.art.mashhad.ir قابل دسترسی است، همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق تلفن ‌۰۵۱۳-۸۴۱۳۹۰۰ داخلی ۱۰۶ یا مراجعه به خانه هنرمندان مشهد واقع در انتهای خیابان شهید بهشتی، بوستان کوهسنگی، کسب اطلاع کنند.
وی افزود: این سمپوزیوم با هدف معرفی مفاخر و چهره‌های شاخص مشهد، با استفاده از آرایه‌های هنری، توسعه فعالیت‌های هنر شهری و فراهم آوردن شرایط آفرینش اثر هنری توسط هنرمندان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت