اطفای 13 مورد حریق در ملایر


اطفای 13 مورد حریق در ملایر

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر با اشاره به عملکرد یک هفته اخیر این سازمان در حوزه درون شهری و برون شهری، گفت: 13 مورد حریق در ملایر اطفا شد.

حسین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، به اطفای دو مورد حریق کارگاه، چهار مورد آتش سوزی علف های هرز، دو مورد حریق تجاری، دو مورد حریق در اماکن مخروبه و اطفای سه مورد حریق باکس زباله در طول یک هفته اشاره کرد و با بیان اینکه سه مورد سوانح خودرویی داشته ایم، افزود: دو مورد آبکش از منازل و اماکن تجاری و پنج مورد رهایی افراد محبوس توسط مأموران این سازمان انجام شد.

وی به ۱۱ انجام مورد عملیات حفاظت و ایمنی و چهار مورد مهار حیوانات وحشی اشاره و اظهار کرد: طی درخواست پرسنل اداره برق نهاوند، تویسرکان و ملایر از سازمان مبنی بر آموزش و نحوه آشنایی و اطفای حریق به صورت عملی، ترتیبی اتخاذ شد که توسط آتش نشان بهرام رشیدی یکی از فرمانده هان عملیاتی ایستگاه مرکزی، کلاس آموزشی در همین رابطه تشکیل شود.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در ادامه به بروز حریق در خودروی ایسوزو حامل بار مبل اشاره کرد و گفت: چند روز قبل طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، آتش گرفتن خودروی ایسزو حامل بار مبل در محدوده شهر گزارش شد.

روستایی یادآور شد: پس از اطلاع به سرعت یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش نشانان به محل اعلام شده حرکت کرد و به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا با اداره برق برای قطع برق، هماهنگی لازم صورت گرفت و مأموران سازمان، آتش درون خودرو را اطفا کردند، خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و علت بروز آن در دست بررسی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص