جذب سرمایه‌گذار اولویت مهم مسئولان کنگان است


جذب سرمایه‌گذار اولویت مهم مسئولان کنگان است

بوشهر- ایرنا- فرماندار کنگان استان بوشهر گفت: ظرفیت‌های بالای این شهرستان فرصتی مغتنم برای سرمایه‌گذاری است که برای تحقق این مهم جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی اولویت مسئولان آن است.

سید علی پاک‌نژاد روز دشونبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان افزود: موانع تولید و جذب سرمایه بایستی برطرف شود و واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت این بخش رویکرد مهم در شهرستان کنگان است.

وی اظهارداشت: گردشگری دریایی، طرح‌های بوم‌گردی و توسعه روستاهای هدف گردشگری می‌تواند به پویایی و توسعه شهرستان کنگان کمک کند.

فرماندار کنگان در باره لزوم اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته گفت: بیان خدمات دولت برای اثبات کارآمدی نظام دینی لازم است زیرا حاکمیت دولت قدرتمند می‌تواند حل کننده بسیاری از مشکلات باشد اما در شرایط کنونی برخی رسانه‌ها کمتر به آن توجه می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و استفاده از ظرفیت بالای مردم بویژه نخبگان تاکید کرد: دسترسی آسان مردم به مسئولان اولویت اساسی است که باید مورد دقت قرار گیرد.

فرماندار کنگان به موضوع آمادگی ستاد بحران برای مقابله با حوادث احتمالی اشاره و با بیان اینکه ریشه بسیاری از ویرانی‌های ناشی از سیل نبود مدیریت صحیح و تصرف رودخانه‌های فصلی و حریم آنها بوده است گفت: رودخانه های فصلی شهرستان تا 20 روز آینده باید لایروبی شود.

پاک‌نژاد به موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و با تاکید بر لزوم حفظ بی طرفی و ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیدای خاص اظهارداشت: سلامت در انتخابات، رعایت اصل بی طرفی، ایجاد زمینه برای حضور حداکثری مردم بر مبنای قانون وظیفه اصلی دست‌اندرکاران انتخابات است.

همچنین لزوم رعایت ماده 16 و 17 توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا و پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی در برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت رسانه و سازمان‌های مردم نهاد از دیگر مطالب مطرح شده توسط فرماندار کنگان در این نشست بود.

امام جمعه کنگان نیز با گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: صنعت و شرکت‌های منطقه باید خود را به حمایت از دسته‌های ورزشی کنگان ملزم بدانند.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: همانگونه که در شهرهایی مانند آبادان، کرمان، اصفهان و برخی شهرها صنعت از تیم‌های ورزشی آن شهرها حمایت می‌کند باید در کنگان نیز این حمایت صورت پذیرد تا جامعه ورزش شهرستان احساس تبعیض نکنند.

وی با بیان اینکه مذاکراتی با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس پیرامون حمایت از ورزش شهرستان داشته است، بیان کرد: بسیاری از ورزشکاران و دسته‌های ورزشی این شهرستان برغم محدودیت در امکانات و نبود حمایت موفقیت‌های بزرگی در عرصه ملی و فرا ملی کسب کردند که شایسته تقدیر هستند و اگر مورد حمایت قرار گیرند به افتخارات بیشتری دست خواهند یافت.

امام جمعه با تسلیت اربعین حسینی از اقدامات و خدمات ستاد اربعین شهرستان در کنگان و در کشور عراق به زائرین حسینی تشکر و بر ضرورت حمایت بیشتر از خادمین حسینی تاکید کرد.

محمودی در پایان با اشاره به گلایه برخی شهروندان از استفاده کود مرغی در مزارع کشاورزی بر ضرورت مدیریت این موضوع و رفع نگرانی شهروندان تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا