آخرین وضعیت شکایت فدراسیون فوتبال ایران از بحرین


امور بین الملل فدراسیون فوتبال از تایید وصول شکایت ارسال شده به فیفا درباره اتفاقات مسابقه تیم های ملی فوتبال بحرین و ایران خبر داد. نوشته آخرین وضعیت شکایت فدراسیون فوتبال ایران از بحرین اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین وضعیت شکایت فدراسیون فوتبال ایران از بحرین

شکایت فدراسیون فوتبال ایران از بحرین ؛ در دست بررسی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۳
آخرین وضعیت شکایت فدراسیون فوتبال ایران از بحرین

امور بین الملل فدراسیون فوتبال از تایید وصول شکایت ارسال شده به فیفا درباره اتفاقات مسابقه تیم های ملی فوتبال بحرین و ایران خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، در پی اقدام سخیف جمعی از تماشاگران بحرینی در هنگام پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در منامه و در ابتدای بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بحرین، فدراسیون فوتبال ایران نامه ای در تاریخ ۱۶ اکتبر به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد. با اعلام دپارتمان امور بین الملل این شکایت اعلام وصول شده و در مرحله بررسی و پیگیری قرار گرفت.

نکته نگران کننده در این ماجرا اقدام مقابل به مثل از سوی برخی از تماشاگران ایرانی است. طبیعتا اگر ایرانی ها بخواهند رفتار سخیف بحرینی ها را بدون جواب نگذارند فیفا همان رایی که درمورد بحرینی ها صادر خواهد کرد در مورد ایران هم صادر خواهد کرد. طبیعتا بهترین رفتار، رفتار متفاوت با تماشاگران بحرینی است و اینکه تماشاگران ایرانی در جریان بازی برگشت با بحرین به سرود ملی این کشور احترام بگذارند.

گفتنی است در پی این رفتار زشت و دور از جوانمردی هکرهای ایرانی سایت فدراسیون فوتبال بحرین را حک کرده و سرود ایران را روی سایت مورد اشاره بارگذاری کردند. متاسفانه در روزهای اخیر برخی از مصاحبه ها تماشاگران ایرانی را به این سمت و سو برده است که تماشاگران ایرانی باید در بازی برگشت همین رفتار را تکرار کنند. قطعا در صورت این رفتار، رفتار تماشاگران ایرانی هم زشت جلوه خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس