نقش رسانه‌ها به‌عنوان بازوی توانمند ستاد انتخابات بی‌بدیل است


نقش رسانه‌ها به‌عنوان بازوی توانمند ستاد انتخابات بی‌بدیل است

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان قزوین با تأکید بر نقش مؤثر اصحاب رسانه به‌عنوان بازوی بی‌بدیل و توانمند ستاد انتخابات در ایجاد شور انتخاباتی، گفت: کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان قزوین، آماده است مقالاتی را از نخبگان و اصحاب قلم در زمینه نقش مردم در ایجاد شور انتخاباتی دریافت کرده و در رسانه‌های استان یا پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری درج کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سید حسین بی‌نیاز - رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان قزوین - صبح امروز (۲۹ مهر) در نشست این کمیته در استانداری قزوین بیان کرد: همواره انتخابات در کشور ایران اسلامی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار بوده ولی در شرایط اقتصادی کنونی، اهمیت آن بسیار بیشتر شده است.

بی‌نیاز افزود: انتخابات، عرصه بروز و ظهور مشارکت مردم در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی کشور است و علیرغم توطئه و دسیسه‌های دشمنان، همواره شاهد برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در کشور بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: برخلاف شایعه‌پراکنی دشمنان که به دلیل مشکلات اقتصادی قصد دارند مردم را از حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دلسرد کنند، قطعاً مانند همیشه مردم پای کار آمده و در این دوره از انتخابات نیز با مشارکت حداکثری خود حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع، سریع و صحیح ازجمله اقدامات ضروری در برگزاری انتخابات بوده و در این راستا کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف‌سازی در عرصه انتخابات را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا باید دستگاه‌های عضو کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، ضمن شفاف‌سازی فرایند انتخابات، موجبات جلب اعتماد عمومی را فراهم کنند.

بی‌نیاز تصریح کرد: از شخصیت‌ها، داوطلبان، نامزدها و طرفداران آن‌ها نیز دعوت می‌شود که با توجه به فرهنگ غنی و اخلاق اسلامی تلاش کنند تا انتخابات سالم و بی حاشیه‌ای در استان برگزار شود.

این مسئول با تأکید بر نقش مؤثر اصحاب رسانه در ایجاد شور انتخاباتی و به‌عنوان بازوی بی‌بدیل و توانمند ستاد انتخابات، افزود: کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، آماده است مقالاتی را از نخبگان و اصحاب قلم در زمینه نقش مردم در ایجاد شور انتخاباتی دریافت کرده و در رسانه‌های استان یا پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری درج کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)