حمایت از تیم فوتبال رویکرد هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن است


حمایت از تیم فوتبال رویکرد هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن است

اصفهان- ایرنا - مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: حمایت از کادر فنی و تیم فوتبال ذوب‌آهن با وجود کسب نتایج نه چندان مطلوب اخیر، رویکرد هیات مدیره و مدیریت این باشگاه است.

جواد محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: تیم فعلی اگرچه خوب بازی می‌کند، اما در کسب نتایج چندان موفق نبوده است اما با اینحال حمایت و پشتیبانی از علیرضا منصوریان و بطور کلی این تیم را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اضافه شدن برخی بازیکنان در هفته‌های اخیر اضافه کرد: معتقدیم که هماهنگی بیشتر تیم فوتبال و کسب نتایج بهتر نیاز به زمان دارد تا تیمی که نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد باز هم بتواند به صلابت و پایداری برسد.

محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر انتظارات از تیم فوتبال باشگاه اضافه کرد: انتظار ما از ذوب آهن کسب قهرمانی است و یا پس از آن کسب سکو و دریافت سهمیه آسیا خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه این باشگاه ۴۲۰ میلیون ریال بدهی سنواتی دارد، تصریح کرد: کمک شرکت سهامی ذوب‌آهن به باشگاه ۲۵۰ میلیارد ریال است، اگرچه تیم فوتبال با بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال بسته شده است.

محمدی با بیان اینکه روزی که به باشگاه آمدم تیم بسته شده بود و من و اعضای هیات مدیره نقشی در جذب بازیکنان و اظهارنظر درباره مبالغ قراردادها نداشتیم، خاطرنشان کرد: موفقیت باشگاه ذوب‌آهن با افزایش تعامل و هم‌افزایی و همچنین احترام و استفاده از نظرات پیشکسوتان محقق خواهد شد.

وی با اشاره به عزم جدی برای تامین منابع مالی، افزود: اعتبارات مناسبی برای باشگاه جذب شده که به دنبال آن ۱۰ درصد قراردادهای تیم فوتبال پرداخت شد و فرایند تسویه حساب‌ها ادامه دارد.

مدیرعامل این باشگاه اصفهانی با بیان اینکه هزینه کلی باشگاه برای یکسال بیش از یک هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود، تصریح کرد: ذوب آهن یک باشگاه با بیش ۲۵ تیم است، بی‌شک تامین چنین مبلغی کار ساده ای نخواهد بود و به تلاش زیادی نیاز دارد.

وی با تاکید بر پرداخت طلب طلبکاران باشگاه ادامه داد: در ۲ ماه اخیر ۵۰۰ طلبکار برای دریافت حساب خود به باشگاه آمده‌اند، حتی طلبکاری از خارج کشور پیگیر پول خود است و کار به جایی کشیده بود که به دستور مقام قضایی حساب باشگاه توقیف شد، با اینحال به دنبال تامین مبالغ و تسویه حساب هستیم و قراردادهایی که منجر به قرار گرفتن باشگاه در لیست سیاه فدراسیون جهانی فوتبال و بسکتبال شده بود، با مبالغ کمتر تسویه شد.

این مدیر ورزشی با تاکید بر حمایت همه جانبه از ورزش بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه گفت: تیم فوتبال بانوان تا آستانه انحلال پیش رفت، ولی با حمایت‌های صورت گرفته تیم دوباره تشکیل شد و در ادامه در این رشته و در سایر رشته‌ها، بانوان نقش اساسی ایفا خواهند کرد.

حمایت از تیم فوتبال رویکرد هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن است

مدیرعامل باشگاه درباره حضور بیشتر هواداران در ورزشگاه اظهارداشت: در این ارتباط جلساتی با کانون هواداران برگزار شده، باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور بیشتر تماشاچیان را مهیا کرد.

وی به تصمیم جمعی و استفاده از خرد اعضای هیات مدیره برای اتخاذ تصمیمات اشاره و خاطرنشان کرد: همفکری هیات مدیره با وجود اینکه همگی سابقه ورزشی ندارند از اهمیت بالایی برخوردار است و اثرگذاری مثبت و سازنده بیش از سایر شاخص‌ها اهمیت دارد.

تمام مجموعه های ورزشی ذوب آهن نیازمند بهسازی و نوسازی است

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره وضعیت زیرساخت های این باشگاه گفت: تمامی مجموعه‌های ورزشی این باشگاه نیازمند بهسازی و نوسازی است و در روزهای آینده برای مرمت بخش‌هایی از ورزشگاه ملت اصفهان اقدام خواهد شد، نصب صندلی‌های ضلع جنوبی ورزشگاه فولادشهر نیز در روزهای آینده انجام می شود و وضعیت نور این مجموعه نیز بهتر خواهد شد.

محمدی ادامه داد: برای موضوع پایش تصویری ورزشگاه فولادشهر با حراست باشگاه برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام شده و این مقوله نیز عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان ارتباط با رسانه‌ها را ضروری خواند و گفت: احمد جمشیدی هم اکنون سخنگوی باشگاه است و من نیز سعی می‌کنم بیشتر به جای مصاحبه به امور دیگر بپردازم تا مشکلات باشگاه کاهش پیدا کند و این به معنای ممنوع المصاحبه بودن نیست.

وی درباره مسابقه با سپاهان و شائبه ناداوری به ضرر ذوب آهن گفت: بلافاصله پس از اتمام مسابقه رایزنی‌ها را آغاز کردیم و از مسوولان فدراسیون فوتبال برای احقاق حق درخواست مساعدت داریم.

محمدی تصریح کرد: این باشگاه با برخورداری از ۵۰ سال قدمت و دارا بودن تیم‌های متنوع و متعدد را می توان یک امپراتوری نامید و برای موفقیت آن باید تلاش کرد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در ۶ بازی گذشته خود هشت گل خورده و پنج گل به ثمر رسانده است و در رده سیزدهم لیگ ۱۶ تیمی ایران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در