انفجار و آتش‌سوزی سیلندر گاز در جنوب تهران یک کشته داشت


انفجار و آتش‌سوزی سیلندر گاز در جنوب تهران یک کشته داشت

تهران- ایرنا- انفجار سیلندر گاز در یک کارگاه تولیدی اسپری‌های تمیز کننده لاستیک و داشبورد در جنوب پایتخت موجب مرگ یک کارگر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۱:۵۶ امروز حادثه انفجار و آتش سوزی کارگاه تولیدی در جاده خاوران، قاسم‌آباد تهرانچی به سامانه ۱۲۵ و بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل حادثه در قسمت زیرزمین یک کارگاه تولیدی به وسعت ۸۰ متر روی داده بود که پس از انفجار سیلندر گاز این محل دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: اطلاعات اولیه حکایت از آن داشت که ۲ کارگر در میان شعله‌های آتش گرفتار هستند و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات این دو کارگر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در لحظات اولیه آتش نشانان کارگر اولی که دچار مصدومیت شده بود را از محل حادثه خارج کردند و پس از دقایقی کارگر دومی نیز پیدا کردند که به تشخیص عوامل اورژانس مشخص شد این کارگر بدلیل شدت جراحات وارده در این حادثه جان باخته است.

به گفته وی، در محل حادثه مقدار زیادی سیلندرهای گاز وجود داشت که توسط آتش نشانان تخلیه شد.

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید