استفاده از توانمندی‌های بانوان موتور اقتصادی استان را به حرکت در می‌آورد


استفاده از توانمندی‌های بانوان موتور اقتصادی استان را به حرکت در می‌آورد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: بانوان نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارند و استفاده از توانمندی‌های آنان موتور اقتصادی استان را به حرکت درمی آورد.

به گزارش ایسنا، ارژنگ عزیزی در مراسم افتتاح هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان تصریح کرد: باید تلاش کنیم با بازاریابی برای تولیدات بانوان استان زمینه گسترش فعالیت‌های خرد آنان را در مقیاس وسیع تر فراهم کنیم.

وی بیان کرد: بانوان استان در زمینه‌های مختلف تولیدی، صنایع دستی، صنایع غذایی و هنر توانمندی‌های بالایی دارند و باید از این ظرفیت‌ها در راستای اشتغالزایی برای دیگر بانوان نیز استفاده شود.

عزیزی افزود: بیشتر فعالیت‌های بانوان در زمینه مشاغل خانگی است و در صورتی که بانوان زمینه فعالیتی خود را وسعت دهند، می‌توانند از تسهیلات مشاغل خانگی و وام‌های اشتغال صندوق کارآفرینی مهر و امید نیز استفاده کنند.

معاون استاندار اردبیل از تلاش برای بازاریابی تولیدات بانوان در سطح استانی و ملی خبر داد و گفت: معرفی توانمندی‌های بانوان می‌تواند بازارهای لازم را برای آنان فراهم کند.

وی افزود: بانوان برای ارائه تولیدات خود به بازار مصرف نیازمند برگزاری نمایشگاه و عرضه محصولات خود هستند و باید زمینه معرفی این توانمندی‌ها فراهم شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز گفت: هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در رشته‌های صنایع دستی، صنایع تبدیلی، آشپزی و هنر با هدف معرفی توانمندی‌های بانوان استان برگزار می‌شود.

فریبا محمدلو افزود: این نمایشگاه در 36 غرفه با مدیریت بانوان دایر شد بطوریکه تلاش می‌شود نمایشگاه و بازارچه دائمی با هدف معرفی توانمندی‌ها و تولیدات بانوان استان در پارک‌های بانوان راه اندازی شود.

وی گفت: در همین راستا پشتیبانانی شناسایی شده‌اند که بانوان توانمند استان به این افراد معرفی و محصولات خود را با راهنمایی و پشتیبانی این افراد عرضه خواهند کرد.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان از روز دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 9 شب در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش