شلیک تیرخلاص پیرمرد به یک زن در جلوی خانه پدرش / قاتل از هرات به تهران گریخت


شلیک تیرخلاص پیرمرد به یک زن در جلوی خانه پدرش / قاتل از هرات به تهران گریخت

پیرمرد افغان و پسرش که در افغانستان زنش را با شلیک 2 گلوله به قتل رسانده بود پس از فرار به ایران از سوی ماموران پلیس تهران دستگیر شد.

به گزارش فانوس، سرهنگ کارآگاه "علی گودرزی" معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، گفت: اواسط شهریور ماه سال جاری پرونده ای از پلیس اینترپل به اتهام قتل عمد توسط 2 تبعه افاغنه " ع. س" (70 ساله) و "ن. س" ( 20 ساله) به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: پرونده تشکیل شده حکایت از آن داشت که مرد جوانی به همراه پدرش در 8 تیر ماه امسال به در خانه پدر زنش در شهر هرات افغانستان رفته و در جلوی خانواده همسرش را با شلیک 2 گلوله به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سرنخ هایی مبنی بر فرار قاتلان به کشور ایران و ورود غیر مجاز آنان به شهر تهران به دست آمد و متعاقب آن شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

گودرزی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره 10 مخفیگاه این پسر و پدر متواری را در شهرک رضویه شناسایی و موفق شدند هر 2 متهم را در صبح روز 29 مهرماه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کنند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بیان داشت: هر 2 متهم پس از سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس افغانستان قرار خواهند گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل