روزشمار هفته ملی سلامت بانوان ایرانی اعلام شد


روزشمار هفته ملی سلامت بانوان ایرانی اعلام شد

سلامت نیوز:مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از برگزاری هفته سلامت بانوان ایران ( سبا) با شعار ورزش، شادابی، آرامش خبر داد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،حمید انصاری ضمن اعلام این خبر افزود: این هفته از 10 الی 16 آبان با موضوع ترویج فعالیت بدنی برای شادابی و تندرستی زنان ایران و با شعار ورزش، شادابی، آرامش برگزار...

سلامت نیوز:مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از برگزاری هفته سلامت بانوان ایران ( سبا) با شعار "ورزش، شادابی، آرامش" خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،حمید انصاری ضمن اعلام این خبر افزود: این هفته از 10 الی 16 آبان با موضوع ترویج فعالیت بدنی برای شادابی و تندرستی زنان ایران و با شعار ورزش، شادابی، آرامش برگزار خواهد شد.


انصاری عناوین روزهای این هفته را به این شرح اعلام کرد:
جمعه 10 آبان با عنوان فعالیت جسمانی در اوقات فراغت خانواده؛ شنبه 11 آبان با عنوان فعالیت جسمانی در محیط کار و تحصیل؛ یکشنبه 12آبان با عنوان فعالیت جسمانی و پیشگیری از بیماری‌ها؛ دوشنبه 13 آبان با عنوان ایمنی و استانداردهای ورزش؛ سه شنبه 14 آبان با عنوان شهر دوستدار فعالیت جسمانی؛ چهارشنبه 15 آبان با عنوان ورزش همگانی و نشاط اجتماعی و پنجشنبه 16 آبان با عنوان سیاستگذاری در ورزش زنان.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403