تکریم ارباب رجوع در شعار خلاصه نشود


تکریم ارباب رجوع در شعار خلاصه نشود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و رعایت عدالت در همه لایه‌های جامعه گفت: تکریم ارباب رجوع و مردم در همه سطوح جامعه نباید در حد شعار خلاصه شود، بلکه عملیاتی و درون سازی شده و در دستگاه‌های اجرایی و اداری مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، مجید خورشیدی در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان بوشهر اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی یکی از ضروریات جامعه است. شناخت حقوق شهروندی و اینکه مردم در جامعه دارای چه حقوقی هستند و تحقق ارائه خدمات حقوق شهروندی مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا ضمن آسیب‌شناسی باید به آموزش و فرهنگ سازی توجه ویژه شود.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: هر چند این تحریم‌ها مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد کرده ولی سوء مدیریت‌ها می‌تواند بر مشکلات مردم بیافزاید.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: هر چند مردم تحریم‌های دشمن و مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند ولی تحمل رفتارها، سوء مدیریت‌ها، تصمیم‌های نادرست و کج سلیقه‌ای برخی افراد در دستگاه‌ها را ندارند.

خورشیدی با بیان اینکه نباید قانون را به ضرر مردم تغییر دهیم، گفت: بیش از ۶۰ هزار قانون در کشور وجود دارد، کسی موافق نقض قانون نیست ولی می‌توان با اعمال درست قانون بیشترین مدارا را در حق شهروندان انجام داد.

این مسئول با قدردانی از خدمات دستگاه‌های اجرایی در اعمال حقوق شهروندی افزود: الکترونیکی شدن فرایند ارائه خدمات به شهروندان فواید زیادی دارد ولی باید حریم خصوصی مردم در حقوق شهروندی رعایت و حفظ شود.

وی با تاکید بر جلوگیری از نقض حریم خصوصی در رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب، نه تنها باید عدالت رعایت شود بلکه تبعیض مثبت برای افراد کم‌توان و توان‌خواهان استان بوشهر اعمال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، آموزش همگانی حقوق شهروندی را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: منشور حقوق شهروندی به عنوان یک سند بالادستی و ملی مورد توجه قرار گرفته و شناسایی موانع و رفع آنها در اولویت باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟