«من فقط دو نفر را کشته‌ام»؛ اثر جدید آقای نویسنده/ خورشاهیان: رمان‌نویسان ما حرفه ای‌تر شده اند


«من فقط دو نفر را کشته‌ام»؛ اثر جدید آقای نویسنده/ خورشاهیان: رمان‌نویسان ما حرفه ای‌تر شده اند

هادی خورشاهیان گفت: شرایط در حوزه رمان‌نویسی روز به روز بهتر می‌شود و نویسندگان ما حرفه ای‌تر عمل می‌کنند.

«من فقط دو نفر را کشته‌ام»؛ اثر جدید آقای نویسنده/ خورشاهیان: رمان‌نویسان ما حرفه ای‌تر شده اندهادی خورشاهیان نویسنده کتاب‌هایی چون «من یک بادبادکم» و «چوب درخت به» در خصوص تازه‌ترین اثر خود، به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کتاب «من فقط دو نفر را کشته‌ام» کتابی برای بزرگسالان است که در ۲۳۰ صفحه و توسط نشر هیلا به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه «من فقط دو نفر را کشته ام» یک رمان خانوادگی - پلیسی است، بیان کرد: کتاب «من فقط دو نفر را کشته ام» برخلاف آثار پیشین من که پست مدرن بودند، کاملاً رئالیستی است. تصور من این است که از کتاب «من فقط دو نفر را کشته ام» استقبال خوبی شود؛ زیرا این کتاب به مسائل مختلفی می‌پردازد و شخصیت‌های بسیاری دارد.

این نویسنده در خصوص موضوع کتاب «من فقط دو نفر را کشته ام» گفت: این کتاب روایتگر داستان شخصی است که در بنگاه کار و با صاحب بنگاه کلاهبرداری می‌کند؛ او وارد ماجرای قتل شده و دستگیر می‌شود و به زندان می‌رود، اما از آنجا فرار می‌کند و مجدد وارد ماجرای قتلی دیگر می شود.

خورشاهیان درخصوص کیفیت رمان‌های منتشر شده در سال‌های اخیر گفت: شرایط در حوزه رمان نویسی روز به روز بهتر می‌شود و نویسندگان ما آثار خارجی را مطالعه و حرفه ای‌تر عمل می‌کنند. با شرکت در کارگاه‌های آموزشی رمان نویسی که توسط نویسندگان مطرح برگزار می‌شود، نویسندگان بهتری به حوزه رمان نویسی وارد می‌شوند، کتاب‌هایی در کارگاه‌های رمان نویسی نوشته می‌شود بسیار خوب است و آثار نقد و بررسی می‌شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو