سیر نزولی ستاره ایرانی در لیگ برتر انگلیس


سیر نزولی ستاره ایرانی در لیگ برتر انگلیس

تیم ملی فوتبال ایران با شکست مقابل بحرین در منامه کارش برای صعود راحت و مستقیم به مرحله انتخابی دوم جام جهانی قطر به اما و اگر کشیده است.

سیر نزولی ستاره ایرانی در لیگ برتر انگلیس

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه؛ تیم ملی فوتبال ایران با شکست مقابل بحرین در منامه کارش برای صعود راحت و مستقیم به مرحله انتخابی دوم جام جهانی قطر به اما و اگر کشیده است.

در این میان اما لیستی که مارک ویلموتس از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد در ابتدا تمجید رسانه ها را داشت چرا که عقیده داشتند این لیست بسیار بهتر از لیست های هشت ساله ی کیروش است که به هیچ وجه بازیکنان لیگ ایران دیده نمی شود و بعد از آن هر بازیکنی که لژیونر باشد بی برو برگرد دعوت میشد.

ویلموتس اما ترجیح داد بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کند که درخشش قابل قبولی در تیم های باشگاهی خودشان داشتند و به صرف اینکه در اروپا بازی می کنند دعوت نخواهند شد. یکی از این بازیکنان علیرضا جهانبخش است که پای ثابت دعوت و حضور در تیم ملی دوران کی روش بود اما ویلموتس بعد از اینکه دید جهانبخش جایی در ترکیب اصلی و حتی ذخیره های برایتون ندارد و با مصدومیت جزیی که پیش آمد او را برای دو دیدار رسمی مقابل بحرین و کامبوج از لیست تیم ملی خط زد.

این روزها اماجهانبخش همچنان مسیر نزولی را سپری می کند و ظاهرا در این فصل قرار نیست او به این زودی ها به ترکیب اصلی و یا حتی ذخیره برایتون برگردد. برایتون موفق شد از سد تاتنهام عبور کند و این هفته در اخرین ثانیه ها در دقیقه 96 مقابل حریف خود شکست خود پس روند صعودی مثبتی دارد که این روند صعودی در غیاب جهانبخش طی شده است.

همین اتفاق باعث شده که برخی رسانه ها مخصوصا رسانه های انگلیسی از پایان راه لژیونر ایرانی و برایتون صحبت کنند. اتفاقی که با توجه به وضعیت این روزها شاید نیم فصل رخ دهد. البته که طرفداران جهانبخش اصلا دوست ندارند این اتفاق برای او رخ دهد و همه امیدوارند علیرضا خیلی زود به روزهای خوب خودش که در هلند گذراند، برگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها