مربی ووشو سیستان و بلوچستان به عراق اعزام شد


مربی ووشو سیستان و بلوچستان به عراق اعزام شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: عباس شیبک مربی ووشو این استان امروز دوشنبه برای برگزاری دوره آموزشی به عراق اعزام شد.

ادهم کرد زابلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر است شیبک از یکم تا دهم آبان با حضور در سه شهر عراق برای ووشوکاران ملی پوشش این کشور دوره آموزشی برگزار کند.

وی افزود: همچنین این ووشوکار موفق سیستان و بلوچستان اواخر آبان امسال برای برگزاری دومین دوره آموزشی برون مرزی خود به پاکستان اعزام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به برخی موفقیت‌های شیبک گفت: قهرمان رقابت‌های بین المللی ووشو، عضو کمیته فنی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی، مربی تیم ملی دانشجویان ایران و مدیرکانون بسیج ورزشکاران سپاه سلمان استان از جمله سوابق ورزشی و کاری این ورزشکار موفق استان است.
وی ادامه داد: ووشوی این استان در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوبی بوده به طوریکه بسیاری از ورزشکاران این رشته در کشور و جهان خوش درخشیدند.
کرد خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.
به گزارش ایرنا بیش‌از۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید