سرقت از 30 هزار خودرو در پارکینگ چذابه صحت ندارد/ شگرد سارقان برای سرقت از 8 خودرو


سرقت از 30 هزار خودرو در پارکینگ چذابه صحت ندارد/ شگرد سارقان برای سرقت از 8 خودرو

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ادعای شکستن شیشه و سرقت از 30 هزار دستگاه خودرو در پارکینگ چذابه صحت ندارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ادعای شکستن شیشه و سرقت از ۳۰ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ چذابه صحت ندارد.

به گزارش ایلنا، سردار عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به شایعه‌هایی که درباره سرقت در پارکینگ چذابه مطرح شده است، اظهار کرد: مطالبی که در فضای مجازی دست به دست شده، دروغ است. ظرفیت پارکینگ چذابه حدود ۳۰ هزار دستگاه خودرو است. متاسفانه دو سارق با عنوان زائر با اتومبیل شخصی اش وارد پارکینگ می‌شوند و وقتی که عوامل انتظامی و پارکینگ دار‌ها درخواست خروج از پارکینگ را می‌کنند به بهانه اینکه دوستان‌شان مراجعت نکرده اند، در خودرو می‌خوابند و در یک شب حدود ۸ خودرو را به سرقت می‌برد و طی آن چهار زاپاس و چهار باطری و یک مقدار وجه نقد را سرقت می‌کند.

وی افزود: به محض اینکه به ماموران انتظامی اطلاع رسانی می‌شود پلیس آگاهی که در پارکینگ چذابه مستقر است، هر دو سارق را شناسایی و دستگیر می‌کند و همه اموال دزدی هم در اختیارمان است.

سردار عباس زاده که با رادیو اربعین گفت‌وگو می‌کرد، متذکر شد: به غیر از این موضوع هر مطلبی که بیان شده کذب است. متاسفانه حتی برخی رسانه‌ها نوشته بودند شیشه ۳۰ هزار دستگاه خودرو شکسته شده و این بسیار کذب است چرا که ظرفیت اصلی پارکینگ چذابه ۲۸ هزار دستگاه است.

وی خاطر نشان شد: نسبت به سال گذشته نیز هم کاهش وقوع سرقت را در هر دو پایانه مرزی داریم و همه مفقودی‌ها را در مرز چذابه کشف کردیم.

وی با اشاره به اینکه در هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه تردد به خوبی انجام می‌شود، گفت: از کل تردد‌ها در مرزها، حدود ۹۵ درصد موج بازگشت را داریم.

وی تاکید کرد: هم نیروی انتظامی و هم سایر نهاد‌های متولی که به زائران خدمت رسانی می‌کنند در هر دو پایانه حضور دارند و انضباط ترافیکی و کنترل جمعیت را برعهده دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟