راه‌اندازی مواکب «بچه‌های مسجد» در ورودی مشهد ویژه زائران امام رضا(ع)


راه‌اندازی مواکب «بچه‌های مسجد» در ورودی مشهد ویژه زائران امام رضا(ع)

عبداللهی از برپایی مواکب «بچه‌های مسجد» در مبادی ورودی شهر مشهد در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) خبرداد و گفت: این موکب‌ها خدمات فرهنگی و رفاهی به زائران ارائه می‌کنند.

«محمدحسین عبداللهی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری ویژه برنامه های سالروز شهادت امام رضا(ع) به همت کانون های مساجد استان خراسان رضوی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با دهه آخر ماه صفر «زیارت از بعید(دور) » در کانون های مساجد استان خراسان رضوی قرائت می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان رضوی به برپایی دو موکب «بچه های مسجد» در مبادی ورودی شهر مشهد اشاره کرد و گفت: این موکب ها از دوم تا ششم آبان ماه به منظور ارایه خدمات فرهنگی و پذیرایی به زائران امام رضا(ع) برپا می شود. ضمن اینکه مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی نیز به صورت کشوری برگزار می شود.

عبداللهی درباره برنامه های فرهنگی این موکب ها ابراز کرد: این موکب ها که ظرفیت پذیرش 500 نفر را دارند، برای زائران امام رضا(ع) برنامه های ویژه ای مرتبط با نماز، تصحیح قرائت نماز، برنامه های موضوعی در مورد زیارت و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و جزء خوانی قرآن کریم را اجرا می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پذیرایی از یک هزار نفر و اجرای برنامه دیوار عهد نیز از برنامه های پیش بینی شده برای مواکب بچه های مسجد است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی