دیوید سیمن و عابدزاده الگوهای من هستند؛ این موفقیت حق «پیمان» بود


دیوید سیمن و عابدزاده الگوهای من هستند؛ این موفقیت حق «پیمان» بود

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: از قدیم علاقمند به دیوید سیمن انگلیسی بودم چرا که بسیار خاص بود؛ در میان گلرهای داخلی هم الگوی من احمدرضا عابدزاده است چرا که مثل او هیچ‌وقت نخواهد آمد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازی‌های جهانی ساحلی قطر توانست به مقام سومی دست پیدا کند و خاطرات بد قهرمانی آسیا را که منجر به جهانی نشدنش شد، از ذهن پاک کند. یکی از ستاره‌های ایران در این مسابقات "حمید بهزادپور" بود. دروازه‌بان یزدی تیم عباس هاشم‌پور که نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و اثبات کرد که می‌تواند گزینه شایسته‌ای برای حضور در ترکیب اصلی باشد.

وی در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا درباره سطح مسابقات قطر اظهار داشت: سطح بازی‌ها بسیار بالا بود. تیم‌های قدرتمند هر قاره به این رقابت‌ها آمده بودند. در گروه ما یک تیم از اروپا، یک نماینده از آفریقا و یک تیم از آمریکای جنوبی حضور داشت که هر سه قدرتمند بودند. به ویژه پاراگوئه که از لحاظ تکنیکی و قدرتی در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد. سنگال نیز تیم قابل احترامی بود اما خدا را شکر هر سه تیم را از پیش رو برداشتیم و به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه‌نهایی شدیم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه مقابل روسیه تمرکز لازم را نداشتیم و نتیجه را واگذار کردیم. اما به کمک کادر فنی توانستیم از لحاظ ذهنی شرایط مساعدی پیدا کنیم و با از پیش رو برداشتن ایتالیا به مقام سوم دست پیدا کنیم. در چند مسابقه از عدم تمرکز ضربه خوردیم. در برابر سنگال در چند ثانیه مدام گل می‌زدیم و گل می‌خوردیم. بعضی از نفرات ما جوان بودند و به‌تازگی اضافه شده بودند. به طور قطع در ادامه این مشکل را برطرف خواهیم کرد. در این دوره از مسابقات می‌خواستیم به همه اثبات کنیم که ماجرای مسابقات قهرمانی آسیا فقط یک اتفاق و حادثه بود. در نظر داریم جایگاه واقعی ایران را دوباره پس بگیریم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره کار کردن با هاشم‌پور و شباهت یا تفاوت او با اوکتاویو، تصریح کرد: آقای هاشم‌پور دستیار اوکتاویو بود و مربی کاربلدی است. باید به مربیان ایرانی اعتقاد پیدا کنیم و به آنها زمان بدهیم. من هم به عنوان بازیکن باید بازی خودم را انجام بدهم و به مسائل دیگر کاری نداشته باشم.

وی در ادامه به عدم پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی در این مسابقه از سوی صدا و سیما اشاره کرد و گفت: اگر مسابقات ما پخش می‌شد می‌توانست محرک خوبی برای بازیکنان تیم ملی باشد. اگر می‌دانستیم که مردم بازی‌های ما را تماشا می‌کنند ناخواسته انگیزه‌مان چند برابر می‌شد. نمی‌دانم مشکل از کجا بود که بازی‌های ما از تلویزیون پخش نشد اما ای کاش این اتفاق رخ می‌داد. باز هم مظلومیت رشته فوتبال ساحلی مشخص شد. با این حال از تلاش دکتر شهریاری و دپارتمان تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشیدند.

دیوید سیمن و عابدزاده الگوهای من هستند؛ این موفقیت حق «پیمان» بود

بهزاپور درباره درخشش خودش در این جام و اینکه در کدام مسابقه از خود بیشتر راضی بوده، خاطرنشان کرد: خدا را شکر عملکرد قابل قبولی در این دوره از مسابقات داشتم. از کادر فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد. مهم نیست که چه کسی در زمین حاضر است.، مهم پیروزی و موفقیت تیم است. خودم به شخصه از عملکردم مقابل ایتالیا نسبت به دیگر مسابقات راضی‌تر بودم.

وی درباره رقابت با پیمان حسینی و اینکه رقابت‌شان هیچ وقت به حاشیه کشیده نشده است صحبت کرد و اذعان داشت: من و آقای حسینی در زمین مسابقه رقبای سرسختی برای هم هستیم اما بیرون از زمین رابطه فوق‌العاده خوبی با یکدیگر داریم. تابع کادر فنی هستیم و هرکدام در زمین حضور داشته باشیم برای حراست از دروازه تیم ملی می‌جنگیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره قرار گرفتن نام حسینی در بین ۱۰ اسطوره تاریخ این رشته افزود: پیمان حسینی یکی از بهترین گلرهای جهان است و حقش بود که در بین بهترین‌ها قرار گیرد. امیدوارم دیگر بازیکنان ما هم بتوانند به این عناوین دست پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که الگوی دروازه بانی‌اش چه کسی است، گفت: عباس قانع در یکی از گزارش‌ها به من لقب پیتر اشمایکل را داد اما از قدیم طرفدار دیوید سیمن انگلیسی بودم و او را دوست داشتم. او خیلی خاص بود. در بین دروازه‌بان‌های داخلی هم احمدرضا عابدزاده الگوی من است. عابدزاده خوب بوده، خوب هست و خوب خواهد ماند و کسی مانند او به فوتبال ایران نخواهد آمد.

بهزادپور در پایان گفت: همراه تیم گلساپوش یزد در ترکیه هستم و خود را برای مسابقات جام باشگاه‌های جهان آماده می‌کنم. به جز من پنج ملی‌پوش دیگر هم در تیم حضور دارند. بعد از پایان این رقابت‌ها خود را همراه با بچه‌های تیم ملی برای مسابقات بین قاره‌ای آماده می‌کنیم. امیدوارم که بهترین نتایج را در این دیدارها کسب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا