بهترین دیزاین دکوراسیون آشپزخانه مدرن + طراحی مدل و عکس


بهترین دیزاین دکوراسیون آشپزخانه مدرن + طراحی مدل و عکس

چیدمان دکوراسیون آشپزخانه ها برای تمام خانم های خانه دار اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، تقریباً بیشتر خانم هایی که به مرحله چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه می رسند بیشترین وقت و حساسیت را برای این قسمت به خرج می دهند زیرا ساعت ‌های بسیاری از روز را با این قسمت سر و کار دارند و برایشان اهمیت دارد که این قسمت هم ظاهر زیبایی داشته باشد و هم تمام وسایل مورد نیاز آن ها در جای خود قرار بگیرد و در دسترس باشد.

پس بهترین طراحی دکوراسیون آشپزخانه آن طراحی است که هم تمام وسایل سر جای خود باشند و ظاهر آشپزخانه آنقدر شلوغ به نظر نرسد و همه چیز تمیز و مرتب باشد و هم هر چیزی که به آن نیاز دارید سرجای خودش باشد. در کنار تمام این موارد باید رنگ و تمی که در دکوراسیون آشپزخانه به کار می‌رود با تم کلی خانه هماهنگی داشته باشد و با فضای اتاق نشیمن بیگانه نباشد.

بهترین دیزاین دکوراسیون آشپزخانه مدرن + طراحی مدل و عکس

کابینت آشپزخانه

انتخاب صحیح و اصولی کابینت آشپزخانه می تواند در این زیبایی تأثیر دو چندان بگذارد. به طور مثال اگر شما سبک دکوراسیونی که برای خانه خود انتخاب کرده اید را روی سبک مدرن گذاشته‌ اید باید فکر خریدن کابینت هایی که ظاهر کلاسیک و سلطنتی دارند را از سرتان بیرون کنید چون همانطور که گفتیم باید بین قسمت ‌های مختلف خانه تناسب وجود داشته باشد تا زیباتر به نظر برسد.

مدل کابینت آشپزخانه

علاوه بر سبک کابینت ها، رنگ آنها هم تاثیر زیادی در زیباتر شدن طراحی دکوراسیون آشپزخانه شما دارد و بهتر است رنگ کابینت های آشپزخانه با رنگ تم کلی منزل هارمونی داشته باشد و یا به صورت مکمل یا تنالیته ای از تناژ یک رنگ مشخص باشد تا زیبایی آن چند برابر شود.

یکی از نکاتی که در چیدمان دکوراسیون خانه باید به آن دقت کنید این است که به متراژ فضایی که در اختیار شما قرار دارد توجه کنید. اگر آشپزخانه خانه شما خیلی کوچک است و در خانه های متراژ پایین و آپارتمانی زندگی می کنید باید تمام تلاشتان در جهتی باشد که فضای منزل شما بزرگ تر از چیزی که هست به نظر برسد.

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس ساخته شده از ورق ‌های "های گلاس" می باشد که جلوه ای شفاف و براق و شیشه ای دارد و اخیرا مورد توجه و پسند خیلی از خانم های خانه دار قرار گرفته اند و به علت زیبایی و قیمت مناسب خیلی زود در بازار مشتری هایش را پیدا کرده است. طرح‌ های این کابینت ها از نوع کابینت ‌های آشپزخانه مدرن و ساده هستند و قرار گرفتن آن ها در فضای آشپزخانه ی شما می تواند بسیار نمای جذابی به فضا ببخشد.

طراحی آشپزخانه

برای انتخاب رنگ مناسب جهت طراحی آشپزخانه، خود را به رنگ هایی که همه از آن استفاده می کنند محدود نکنید و جسارت استفاده از رنگ ها و طرح های خاص در آشپزخانه منزل خود را داشته باشید. خصوصا اگر فضایی که در اختیار شما هست فضای نسبتا مناسب و جاداری است می توانید هر فانتزی که در ذهن دارید را پیاده کنید و یک فضای منحصر به فرد را طراحی کنید.

اما در نظر داشته باشید که حتی برای پیاده ‌سازی فانتزی ها و طرح هایی که در سر دارید این قانون را فراموش نکنید که اگر یک سبک مشخصی را برای خانه انتخاب کردید در همه جای خانه از آن پیروی کنید و از رنگ هایی که بسیار با هم بدون تناسب هستند استفاده نکنید.

بهترین دیزاین دکوراسیون آشپزخانه مدرن + طراحی مدل و عکس

آشپزخانه مدرن

برای داشتن یک دکوراسیون آشپزخانه مدرن باید خرید تمام وسایل آشپزخانه هدفمند باشد و از این سبک پیروی کند. اصلی ترین ویژگی این سبک سادگی و شیک بودن آن است که با خرید وسایل ساده و کم تعداد و چینش مناسب این هدف حاصل می شود. هر چه فضای آشپزخانه خلوت تر باشد شیک تر و تمیز تر به نظر می رسد و برقرار کردن نظم در این آشپزخانه راحت ‌تر خواهد بود و برای تمیز کردن وسایل وقت زیادی از شما گرفته نمی شود.

بهترین دیزاین دکوراسیون آشپزخانه مدرن + طراحی مدل و عکس

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

قرار دادن گل و گیاه ها آوردنده ی حس طبیعت و سرزندگی در فضای خانه شما می باشد و گذاشتن گلدان ها در فضای آشپزخانه هم این زیبایی را دو چندان خواهد کرد. بهتر است گلدان ها در جای مناسب خودشان قرار گیرند و همیشه در جهت شادابی گلدان ها تلاش کنید زیرا گلدان در صورتی که شاداب و سرزنده باشد می تواند باعث زیباتر شدن فضا شود و در غیر این صورت به عنوان یک وسیله اضافه به نظر می رسد.

اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است و تصمیم دارید میز ناهار خوری را در داخل آشپزخانه بگذارید بهتر است آن را طوری و در جایی از آشپزخانه بگذارید که مسیر تردد شما مختل نشود و بتوانید به راحتی به کابینت ها و وسایل داخل آن و قسمت ‌های مختلف آشپزخانه دسترسی داشته باشید. رنگ دیوارها و سقف آشپزخانه هم می‌تواند در زیبایی آن تاثیر گذار باشد و خصوصاً اگر آشپزخانه شما فضای محدودی داشته باشد و یا کوچکتر از حد معمول باشد می توانید با انتخاب درست رنگ و کاغذ دیواری مناسب برای دیوارها و یا رنگ خوب برای سقف ها این فضا را بزرگ تر جلوه دهید.

راهنمای دکوراسیون آشپزخانه در مجله دکوراسیون آف دکور

مجله آف دکور offdecor.com/decormag برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا بتوانند آخرین مطالب دکوراسیون را از طریق مجله آف دکور مطالعه کنند و در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بهترین چیدمان را داشته باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!