معاون والی نام نهاد طالبان برای بغلان کشته شد


وزارت دفاع ملی می گوید که معاون والی نام نهاد طالبان برای ولایت بغلان و ولسوال نامنهاد طالبان برای ولسوالی “روی دو آب” ولایت سمنگان کشته شده اند. وزارت دفاع ملی در یک اعلامیه گفته است که نیرو های دفاعی و امنیتی افغان شب گذشته عملیات مشترک تصفیوى را در دند غوری ولایت بغلان انجام دادند که درنتیجه آن به شمول قاری بختیار معاون والی نام نهاد...

معاون والی نام نهاد طالبان برای بغلان کشته شد

وزارت دفاع ملی می گوید که معاون والی نام نهاد طالبان برای ولایت بغلان و ولسوال نامنهاد طالبان برای ولسوالی “روی دو آب” ولایت سمنگان کشته شده اند.

وزارت دفاع ملی در یک اعلامیه گفته است که نیرو های دفاعی و امنیتی افغان شب گذشته عملیات مشترک تصفیوى را در دند غوری ولایت بغلان انجام دادند که درنتیجه آن به شمول قاری بختیار معاون والی نام نهاد طالبان برای بغلان و مولوی شمشاد ولسوال نامنهاد طالبان برای ولسوالی “روی دو آب” ولایت سمنگان کشته شده اند.

این اعلامیه می افزاید در این عملیات ده ها تن از جنگجویان طالبان تروریست نیر کشته شده اند و همچنان ۸ قریه در مربوطات دند غوری از وجود تروریستان پاکسازی گردیده است.

در این اعلامیه همچنان آمده است که در این عملیات، ۱ ورکشاپ موتر، ۱ مرکز ماین سازی، ۱ موتر نوع هایلکس طالبات تخریب و ۳۰ حلقه ماین کشف و خنثی گردیده است.

در اعلامیه این وزارت امده است که نیرو های دفاعی و امنیتی افغان چند روز پیش عملیات وسیع را بخاطر پاکسازی ولایت بغلان از وجود تروریستان در این ولایت آغاز کردند که تا اکنون ساحات زیادی از وجود دشمن پاکسازی شده و نیرو های امنیتی در تلاش پاکسازی ساحات باقی مانده از وجود تروریستان استند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!