110 طرح در کارگروه اشتغال گیلانغرب مصوب شد


110 طرح در کارگروه اشتغال گیلانغرب مصوب شد

قصرشیرین- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: 110 طرح با 50 میلیارد ریال اعتبار و 110 فرصت شغلی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان به تصویب رسید.

حمیدرضا بابایی روز دوشنبه درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب افزود: این طرح ها در بخش های خوداشتغالی مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی در زمینه های‌کشاورزی، دامپروری و صنایع چوب است.

وی اظهارداشت: تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات روستایی و عشایری و همچنین مناطق زلزله زده و اعتبارات دستگاه های حمایتی برای ایجادسه هزار و ۴۱۵ طرح با اشتغالزایی چهار هزار و هفت تن در بانک های عامل مصوب و یا پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: این طرح ها در بخش های کشاورزی، صنعت، خدمات، صنایع دستی، عشایری و سایر زیر بخش ها است.

بابایی افزود: در راستای تحقق شعار رونق تولید آن دسته از کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی که در جهت ایجاد اشتغال و تولید کالاهای موردنیاز جامعه اقدام کنند، ضمن حمایت لازم از تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و همچنین اعتبارات مناطق زلزله زده بدون محدودیت سقف اعتبار برخوردار می شوند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری