فرماندار دلفان خواستار تاسیس اداره راهداری در بخش کاکاوند شد


فرماندار دلفان خواستار تاسیس اداره راهداری در بخش کاکاوند شد

خرم‎آباد - ایرنا - فرماندار شهرستان دلفان گفت: با توجه به وسعت شهرستان و نا‎کافی بودن امکانات و تجهیزات راهداری، تاسیس اداره راهداری در بخش کاکاوند ضروری است.

حشمت بهمنی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شهرستان دلفان بیش از ۴۴۰ روستا با یکهزار و ۱۵۰ کیلومتر راه ارتباطی وجود دارد که با توجه به سردسیر بودن گردنه ها، امکانات و تجهیزات راهداری این شهرستان نمی تواند جوابگو باشد .
وی اظهار داشت: دلفان یک منطقه کوهستانی با گردنه های برف گیر و سخت گذر است که در فصل ریزش برف سنگین مشکلاتی برای مسافران بوجود می آیدو تاسیس اداره راهداری می تواند روند خدمات رسانی به روستاییان و کمک به مسافران را در شرایط بحرانی تسریع نماید .
وی بیان کرد: بخش کاکاوند به سبب قرار کرفتن در مسیر ارتباطی خرم آباد - کرمانشاه با ۴۵۰ کیلومتر راه ارتباطی و ۲۱۵ روستا و وجود گردنه های سخت گذر، شرایط لازم را برای تاسیس اداره راهداری و خدمات ایمنی راهها را دارد.

فرماندار دلفان به وجود سه محور مواصلاتی پرتردد نورآباد به شهرستان‌های خرم آباد، کرمانشاه و نهاوند اشاره کرد و گفت: این شرایط جغرافیایی، توجه بیشتر مسئولان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را می طلبد و امیدواریم با اهتمام ویژه دست اندرکاران این امر زمینه تاسیس راهداری دربخش کاکاوند فراهم شود.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان و همچنین در مسیر ارتباطی غرب، شمال غرب به جنوب کشور قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است