به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان در جریان سفر دو روزه خود به تهران با سید امیر مطلبی رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت در خصوص چارت سازمانی نمایندگی ورزش و جوانان شهر اسلامیه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار حسن عزیزی با توجه به وجود زیر ساخت ها در شهر اسلامیه، خواستار ایجاد ساختار تشکیلاتی و چارت سازمانی برای نمایندگی ورزش و جوانان این شهرستان شد و مقرر شد با توجه به مکاتبه مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان با سازمان امور استخدامی کشور و درخواست ایجاد سه پست سازمانی( رییس نمایندگی، کارشناس ورزش و کارشناس امور جوانان) تا پایان آبانماه جاری با برگزاری جلسه شورای عالی اداری کشور به تصویب برسد و سه سهمیه استخدامی به اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اختصاص پیدا کند.
حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، با توجه به اینکه برخی از شهرستان های استان از جمله خوسف، بشرویه، سرایان، سربیشه، زیرکوه و درمیان هنوز در قالب نمایندگی ارائه خدمت می کنند و نیازمند ارتقاء نمایندگی ها به اداره هستند تصریح کرد: در این زمینه مذاکرات خوبی صورت گرفت و مقرر شد مستندات و اطلاعات مورد نیاز برای ارتقاء به وزارت ورزش و جوانان ارسال شود. عزیزی ابراز امیدواری کرد و گفت: با نگاه ویژه مقام عالی وزارت به مناطق کمتر توسعه یافته کشور این مهم محقق شود تا بتوانیم در این شهرستان ها" خصوصا در مناطق مرزی" با ساختار اداری منسجم تر به جامعه هدف بهتر از گذشته خدمت کنیم. مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد:این ارتقاء ساختار در نمایندگی های شهرستان ها می تواند در بحث خدمت رسانی و تحقق اهداف و ماموریت های گسترده و خطیر ورزش و جوانان در استان کمک بزرگی را انجام دهد.