باید چگونگی حمله بر دیتا سنتر زودتر مشخص گردد


بایستی مشخص گردد که CRU قفل "دیتا سنتر" را به چه منظوری شکستانده‌است، و آن کارمند ارشد کمیسیون انتخابات کیست که در شکستاندن قفل آن مرکز به‌شدت محرم و ورد CRU به آن، هم‌کاری کرده‌است. این‌ها باید هرچه زودتر مشخص شوند! فراموش نباید...

بایستی مشخص گردد که CRU قفل "دیتا سنتر" را به چه منظوری شکستانده‌است، و آن کارمند ارشد کمیسیون انتخابات کیست که در شکستاندن قفل آن مرکز به‌شدت محرم و ورد CRU به آن، هم‌کاری کرده‌است. این‌ها باید هرچه زودتر مشخص شوند!

فراموش نباید کرد که این مساله تنها با چند ستاتوس فیسبوکی خلاصه نمی‌شود، این‌جا هر احتمالی ممکن است وجود داشته باشد، ممکن طرف‌ها برای بدنام سازی هم‌دیگر شان دست به هرکاری بزنند، سناریوها بسازند و سرنوشت مردم مظلوم افغانستان را به سخره گیرند.

اگر واقعh یکی و یا چند تن از کاندیداهای انتخابات از این مساله متضرر شده‌باشند، آن‌گاه نباید به چند ستاتوس فیسبوکی بسنده کنند. بایستی نشست‌های خبری (فوری) برگزار کنند، داشته‌های اطلاعاتی شان‌را با رسانه‌ها و از طریق رسانه‌ها با ملت شریک سازند.

درنهایت، اگر بازهم به نتیجه‌ی مطلوب نرسیدند، آن‌وقت باید بالای مردم شان (اگر برحق هستند) صدا کنند و تا تعیین سرنوشت خود و‌ مردم شان، خیابان ها را برگزینند، راه‌ها را کاملا مسدود کنند، تظاهرات و‌ تحصن نمایند!

منتهی مواردی که در بالا ذکر شد شهامت، شجاعت و جرات می‌طلبد که واضح است، برخی‌ها اصلا و قطعا ندارند.

مرتضی‌جلالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج