در مقابل فراعنه عالم، خدا با ملت ایران است + عکس


در مقابل فراعنه عالم، خدا با ملت ایران است + عکس

رهبر معظم انقلاب در دیداری که در سال 97 با مردم قم داشتند با اشاره به رفتار فرعون با حضرت موسی آن را شبیه به رفتار فراعنه امروز عالم با ملت ایران دانستند.

در مقابل فراعنه عالم، خدا با ملت ایران است + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دشمنان انقلاب اسلامی در چهل سالی که از عمر آن می‌گذرد انواع ترفند‌ها را برای به شکست کشاندن این انقلاب بزرگ انجام داده اند. توطئه، به راه انداختن جنگ، فتنه، حمله تروریستی و هزاران ترفند دیگر. اما آن‌ها نه تنها نتوانستند ملّت ما را از پا بیاندازند بلکه ایران اسلامی روزبه روز قوی‌تر، قدرتمندتر و استوارتر شد.

پس از نقش بر آب شدن تمام نقشه‌های دشمنان آن‌ها از راه مذاکره وارد شدند تا بتوانند به خواسته‌های شوم خود برسند. اما پس از مذاکرات عزتمندانه نمایندگان ملت ایران آن‌ها باز هم به عهد و پیمان خود وفادار نماندند و دوباره راه تحریم، فشار و تهدید را در پیش گرفتند. آن‌ها این خیال واهی را در سر دارند که ملت سرفراز ایران در مقابل خوی ظالمانه فرعون مابانه آن‌ها سر تسلیم فرود خواهند آورد. زهی خیال باطل.

رهبر معظم انقلاب در دیداری که در سال ۹۷ با مردم قم داشتند با تشبیه این رفتار فراعنه عالم با رفتار فرعون با حضرت موسی با اشاره به آیاتی از قرآن فرمودند: " قرآن تصریح دارد که فرعون می‌دانست موسی علیه‌السلام حق است؛ اما دشمنی می‌کرد! خدای متعال به موسی فرمود: "من با شما هستم، بروید حرکتتان را شروع کنید، ادامه بدهید. " بله، فرعون بر روی تخت قدرت و سلطنت نشسته است، ترسناک است؛ اما شما بروید کار خودتان را بکنید. عیناً این خطاب، امروز به ملت ایران است. "

در مقابل فراعنه عالم، خدا با ملت ایران است + عکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حقوق ورودی موبایل‌های بالای 600 دلار ابلاغ شد