حذف قبوض کاغذی گاز در خراسان جنوبی


حذف قبوض کاغذی گاز در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، از آغاز طرح حذف قبوض گاز مشترکان خراسان جنوبی از ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید محمود هاشمی، امروز 29 مهرماه، در جمع خبرنگاران گفت: در راستای طرح ملی حذف قبوض کاغذی گاز و تحقق دولت الکترونیک، از ماه آینده قبض‌های گاز استان به صورت پیامکی ارسال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، حذف قبوض کاغذی را اقدامی موثر در راستای کاهش هزینه‌ها و ارتقای کیفیت در ارائه خدمات به مشترکان دانست و تصریح کرد: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، صیانت از جنگل‌ها و منابع‌طبیعی و حرکت به سمت انجام بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی از دیگر مزایای اجرای این طرح ملی است.

هاشمی یادآور شد: این شرکت بسترهای گوناگونی برای تکمیل و ثبت اطلاعات فراهم آورده و مشترکان از سه طریق می‌توانند شماره همراه خود را برای دریافت صورت حساب گاز اعلام کنند.

وی تصریح کرد: در روش اول مشترکان می‌توانند با ارسال (شماره اشتراک 12 رقمی *1) به شماره 1000194 شماره خود را در سامانه پیام کوتاه ثبت کنند و در روش دوم نیز مشترکان می‌توانند تنها شماره اشتراک 12 رقمی خود را به سامانه
پیام کوتاه 30007657 ارسال کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ادامه داد: در سومین روش، مشترکین با مراجعه به صفحه اول سایت اینترنتی شرکت ملی گاز به آدرس www.nigc.ir و کلیک بر روی حذف قبوض می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

هاشمی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی بالغ بر 250 هزار مشترک گاز دارد و حذف قبوض کاغذی در راستای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و سهولت در امر گازرسانی و صیانت از محیط زیست نقش مهمی خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق