تلاش برای تولید پویانمایی‌های قهرمان محور


تلاش برای تولید پویانمایی‌های قهرمان محور

تهیه کننده سینما : تلاش می‌کنیم چرخه قهرمان سازی برای بچه‌ها را پی بگیریم

تلاش برای تولید پویانمایی‌های قهرمان محورآقای حامد جعفری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره عناصری که پویانمایی‌های سینمایی را برای مخاطب جذاب می‌کند افزود: همواره باید مخاطب اصلی را کودک و نوجوان قرار دهیم و تلاش کنیم هیچ مانع بیرونی ما را از این هدف دور نکند. مهم‌ترین عنصری که باعث می‌شود، اثری پر مخاطب شود این است که برای کودکان و متناسب با ذائقه آن‌ها ساخته شود.
تهیه کننده «شاهزاده روم» با اشاره به لزوم تولید لوازم جانبی برای پویانمایی‌ها گفت: ما در مجموعه مان تلاش می‌کنیم چرخه قهرمان سازی برای بچه‌ها را پی بگیریم در شاهزاده روم تلاش کردیم نظر مخاطبان را به خود جلب کنیم، سپس محصولات جانبی هم تولید کنیم. در فیلشاه هم تنها در یک مورد بیش از یک میلیون دفتر با شخصیت فیلشاه تولید شد و بیشترین رغبت و فروش را در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی داشت. تولید لوازم جانبی پویانمایی‌ها صنعت مهمی است که نباید از آن غافل شویم.
همچنین آقای جعفری درباره مجموعه «انقراض» جدید‌ترین تولید هنر پویا گفت: در این مجموعه تلاش کردیم روند قهرمان سازی را ادامه دهیم، می‌خواهیم استمرار ارتباط مخاطب و قهرمان فیلم را حفظ کنیم و مجموعه‌ای بسازیم که ۶ ماه بعد از نمایش فیلم عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید