پیشروی نیروهای دولت وفاق ملی در لیبی علیه نیروهای خلیفه حفتر


از سوی دیگر دولت وفاق ملی لیبی طی بیانیه ای حملات پهپاد امارات متحده عربی که از حفتر حمایت می کند، به مواضع دولتی در طرابلس را محکوم کرد

نیروهای دولت وفاق ملی در لیبی به آزادسازی مناطق مختلف این کشور از دست شبه نظامیان ادامه می دهد.

به گزارش تلویزیون «فبرایر» لیبی، نیروهای عملیات «برکان الغضب» دولت وفاق ملی این کشور برخی مواضع در محورهای «عین زاره» در جنوب طرابلس «طریق الابیار» و نزدیکی بنغازی را از دست شبه نظامیان وابسته به ژنرال بازنشسته خلیفه حفتر آزاد کردند.

در همین راستا دولت وفاق ملی لیبی طی بیانیه ای حملات پهپاد امارات متحده عربی که از حفتر حمایت می کند، به مواضع دولتی در طرابلس را محکوم کرد.

گفتنی است ژنرال بازنشسته خلیفه حفتر، فرمانده نظامیان مستقر در شرق لیبی در 4 آوریل گذشته عملیات برای تصرف شهر طرابلس پایتخت این کشور را آغاز کرد.

یگان‌های وابسته به شورای ریاست جمهوری دولت وفاق ملی لیبی که توسط سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است، در واکنش به تحرکات نظامی حفتر در طرابلس عملیات «برکان الغضب» را آغاز کرده و در 26 ژوئن گذشته توانستند شهر استراتژیک غریان در جنوب پایتخت این کشور را آزاد کنند.

به گزارش سازمان بهداشت جهانی از آغاز حمله حفتر به طرابلس تاکنون بیش از 1000 نفر کشته و بیش از 5500 نفر دیگر زخمی شده اند..

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری