حوادث رانندگی در جاده‌های استان مرکزی 2 کشته برجا گذاشت


حوادث رانندگی در جاده‌های استان مرکزی 2 کشته برجا گذاشت

اراک - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در جاده‌های این استان 2 کشته و پنج مجروح برجا گذاشت.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: در یکی از این حوادث رانندگی که ساعت ۱۹ و ۱۷ دقیقه روز گذشته در سه راهی روستای محمدآباد در مسیر شهرستان محلات به دلیجان رخ داد، یک دستگاه خودرو کامیون و یک دستگاه خودروی پراید با ۶ سرنشین با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست داد و پنج نفر آنان مجروح و توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: علت این حادثه رانندگی در بررسی کارشناس پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پراید نسبت به خودروی کامیون اعلام شده است.

سرهنگ کهریزی خاطرنشان کرد: در حادثه دیگری که ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته در جاده روستای بالقلو از توابع غرق آباد شهرستان ساوه رخ داد، عابر ۳۳ ساله به شدت مجروح و جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: پس از این حادثه راننده خودرو از محل متواری شد که پیگیری پلیس برای شناسایی و دستگیری آن آغاز شده است.

بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از حوادث رانندگی منجر به فوت استان مرکزی به دلیل خطای انسانی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی رخ می‌دهد.

پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از یک باند سرقت در اراک کشف شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی از انهدام یک باند سارقان حرفه‌ای منزل در عملیات کارآگاهان پلیس استان خبر داد و گفت: سرکرده این باند به سرقت پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اشیاء قیمتی در ۲۷ مرحله سرقت منزل اعتراف کرد.
سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در چند ماهه اخیر با اعلام گزارش‌های متعددی از سرقت منازل در مناطق مختلف شهر اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقاتی نامحسوس و تخصصی پلیس، سرنخ‌هایی از اعضای یک باند حرفه‌ای که در یکی از استان‌های همجوار سکونت داشتند در این سرقت‌ها به دست آمده و مشخص شد اعضای این باند، دارای سوابق متعدد کیفری بوده و با خودروهای سرقتی به شهر اراک تردد دارند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سرکرده این باند در سه استان کشور تحت تعقیب پلیس قرار داشت که با انجام تحقیقات پلیسی سرانجام محل اختفای این فرد مشخص و مأموران انتظامی با همکاری پلیس محل سکونت این فرد، موفق شدند متهم اصلی این پرونده را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
سرهنگ مفخمی شهرستانی اضافه کرد: در مراحل تحقیقات پلیس، فرد دستگیرشده با توجه به اسناد و مدارک به‌دست‌آمده، به ۲۷ فقره سرقت منزل با کمک ۲ نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!