دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با خانواده شهید باقی


دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با خانواده شهید باقی

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند به همراه جمعی از مسئولان استان با خانواده شهید حسین باقی دیدار کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با خانواده شهید باقیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، شب گذشته 28 مهر، در دیدار با با خانواده شهید استوار یکم حسین باقی، اظهار کرد: از افرادی که توفیق زیارت امام حسین(ع) را پیدا می‌کنند و کسانی که برای خدمت به زائرین حضرت قدم برمی دارند تا شهدایی که به حضرت سید الشهدا(ع) اقتدا می‌کنند همه دارای امتیازی بسیار بالا هستند.

وی با تاکید بر اینکه انتصاب به امام حسین(ع) در هر حدی یک امتیاز است، تصریح کرد: گاهی نحوه شهادت به شهدا الهام می‌شود و امیدواریم که شفاعت آنان شامل حال ما شود.

شهید حسین باقی، دوران طفولیت خود را در دامن مادری پاک و مهربان سپری کرد و تحصیلات خویش را در مقطع ابتدایی و راهنمایی را در روستای تقاب به پایان رساند و پس از اتمام دوره راهنمایی در دبیرستان ابوذر بیرجند مشغول به تحصیل شد.

این شهید بزرگوار از آنجا که عزت نفس بالایی داشت و نمی‌خواست هزینه تحصیل بر دوش خانواده سنگینی کند سعی کرد با انجام کارهایی چون بنایی در روزهای تعطیل و جمعه و حتی ایام تابستان خرج سالیانه خود را تامین کند و از این طریق کمکی برای پدر و مادر خویش باشد.

استوار یکم شهید حسین باقی متولد ۱۳۶۸ در نیروی انتظامی خدمت می‌کرد. در 16 آذرماه سال 87 به افتخار خدمت در نیروی انتظامی نائل شد. پس از گذراندن مدت آموزشی توانست افتخارات خوبی کسب کند و بعد از 9 ماه آموزش در مشهد مقدس به جمع دلاوران یگان تکاور 133 دیهوک پیوست و در این مدت توانست محبوبیت عجیبی در میان دوستان و همسنگران خود پیدا کند.

شهید حسین باقی دهنوز بیش از چند ماه از دوران عقد این شهید عزیز سپری نشده بود که در مبارزه با اشرار مسلح در راه مبارزه با مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل گشت. در سال 88 در درگیری با اشرار مسلح و راه مبارزه با موادمخدر در منطقه دیهوک به شهادت رسید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!