رفع نابسامانی‌های اقتصادی با حمایت از صادرکنندگان


رفع نابسامانی‌های اقتصادی با حمایت از صادرکنندگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: صادرکنندگان از آن رو که طلایه‌داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و عامل رفاه و حامی مردم در لحظات و صحنه‌های سرنوشت ساز جامعه‌اند و از آنجایی که به دنبال خلق ثروت، رفع نابسامانی‌های اقتصاد و کسب منابع ارزی برای کشورمان هستند، همواره شایسته تکریم و تحسین‌ هستند.

به گزارش ایسنا، داود شهرکی‌ در پیامی به مناسبت روز ملی صادرات اظهار کرد: 29 مهرماه روز پاسداشت از تلاش‌های بی‌وقفه صادرکنندگان کشور عزیزمان است، انسان‌هایی که با درایت و زحمات شبانه‌روزی خود علاوه بر توجه به بازار داخل، در امر صادرات و گسترش بازارهای خارجی نیز اهتمام می‌ورزند و پرچم کشورمان را در اقصی نقاط دنیا برافراشته‌اند.

وی افزود: صادرکنندگان از آن رو که طلایه‌داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و عامل رفاه و حامی مردم در لحظات و صحنه‌های سرنوشت ساز جامعه‌اند و از آنجایی که به دنبال خلق ثروت، رفع نابسامانی‌های اقتصاد و کسب منابع ارزی برای کشورمان هستند، همواره شایسته تکریم و تحسین‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: البته در این مسیر و در این برهه از زمان، قطعا به منظور توسعه صادرات غیرنفتی و همچنین رسیدن به اهداف مورد نظر و بی اثر کردن نقش تحریم‌های ظالمانه، تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اقتصادی مرتبط در حوزه تجارت خارجی استان را می‌طلبد.

شهرکی بیان کرد: لذا ضمن تقدیر و تشکر از تلاش کلیه تولیدکنندگان، صادرکنندگان، پیله‌وران و مرزنشینان که به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای اقشار مختلف جامعه، بهبود عملکرد دولت در راستای کاهش اتکا به درآمدهای نفتی و همچنین ایجاد امنیت و رفاه اقتصادی و اجتماعی عموم مردم هستند، سلامتی و موفقیت روزافزون همه فعالان عرصه صادرات و تجارت را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

وی یادآور شد: امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "رونق تولید" نامگذاری شده است با اتکای بیشتر به توان بخش خصوصی و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های بالقوه خراسان جنوبی در زمینه صادرات غیرنفتی و معرفی و برندسازی محصولات استراتژیک از جمله فرش دستباف، زرشک، زعفران، عناب و فرآورده‌های معدنی و همچنین هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌های اجرایی متولی امر صادرات و تجارت بتوانیم به جایگاهی مناسب‌تر در کشور و در سطح دنیا دست یابیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر