برگزاری چهارمین سوگواره بین‌المللی «عبرات» ویژه طلاب خواهر


برگزاری چهارمین سوگواره بین‌المللی «عبرات» ویژه طلاب خواهر

چهارمین سوگواره بین‌المللی عبرات در بخش ویژه بانوان طلبه و مبلغ حوزه‌های علمیه خواهران در بخش‌هایی همچون عکس، شعر و ادب و داستان برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: چهارمین سوگواره بین‌المللی «عبرات» در بخش ویژه بانوان طلبه و مبلغ حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۷ آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

بانوان طلبه می‌توانند آثار هنری و رسانه‌ای خود با موضوع اربعین حسینی(ع) را در بخش ویژه حوزه‌‏های علمیه خواهران به ثبت رسانند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند در بخش‌های عکس، شعر و ادب، داستان و سفرمانه، پوستر، خوشنویسی، فیلم کوتاه و مستند، آثار رادیویی و نماهنگ در سوگواره بین‌المللی عبرات شرکت کنند.

ثبت‌نام شخص صاحب اثر در سامانه abarat.alarbaeen.ir ضروری است و شرکت‌کنندگان باید آثار خود را در سامانه abarat.alarbaeen.ir آپلود کنند.

ارسال آثاری که در جشنواره‌های دیگرحضور داشته اند، بلامانع است اما آثاری که که در دوره‌های قبل سوگواره عبرات به دبیرخانه ارسال شده باشد در ارزیابی شرکت داده نخواهد شد و آثار ارسالی باید در دو سال اخیر خلق شده باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به نشانی whc.alarbaeen.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا