امری: آرسنال می‌تواند در این فصل کار مهمی انجام دهد؛ به بازیکنان جوان فرصت کسب تجربه و اعتماد به نفس را می‌دهیم


امری: آرسنال می‌تواند در این فصل کار مهمی انجام دهد؛ به بازیکنان جوان فرصت کسب تجربه و اعتماد به نفس را می‌دهیم

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها متقاعد شده است که تیمش در سر بالایی قرار دارد.

طرفداری- اونای امری باور دارد در فصل ۲۰-۲۰۱۹ دستاورد بزرگی نصیب آرسنال خواهد شد.

اسکای گزارش می‌دهد: آرسنال که در لیگ اروپا و لیگ کاپ خوب پیشروی کرده است، امشب می‌تواند با کسب پیروزی مقابل شفیلد یونایتد در برامال لین، جایگاه خود در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر را پس بگیرد و همچنان تنها با یک شکست به کارش ادامه بدهد. توپچی‌ها فصل گذشته را در رده پنجم به پایان رساند و در فینال لیگ اروپا هم مغلوب چلسی شدند ولی امری پس از صحبت کردن با رائول سانلهی (مدیر فوتبالی) و ادو (مدیر فنی) باشگاه به این نتیجه رسیده است که اوضاع حتی از این هم برای توپچی‌ها بهتر خواهد شد.

هر روز با رائول، ادو و بازیکنان صحبت می‌کنم. عمل کردن ما بیش از صحبت کردن‌مان اهمیت دارد و من واقعا الان در باشگاه بسیار راضی هستم. از بازیکنانم رضایت بالایی دارم. طی دو، سه یا چهار هفته گذشته، تمامی بازیکنان و البته مسوت اوزیل، خوب کار کرده‌اند. به همین خاطر است که می‌توانیم دید مثبتی داشته باشیم و به این فکر کنیم که امسال کار مهمی انجام خواهیم داد. با رائول حرف زدم و او نیز هنگام صحبت کردن با من ایده مشابهی داشت.

امری جوانانی همچون آینسلی میتلند نایلز، راب هولدینگ، کالوم چمبرز، بوکایو ساکا، ریس نلسون، امیل اسمیت روو و جو ویلوک را در بازگشت آرسنال به جایگاه واقعی‌اش موثر می‌داند.

هر بازی می‌توانیم بهتر کار کنیم. این یک فرایند است و ما کم کم به بازیکنان جوان فرصت نشان دادن خودشان، کسب اعتماد به نفس و تجربه را می‌دهیم. برای مثال بوکایو ساکا در حال پیشرفت است، به ما کمک می‌کند و نمایش‌های خوبی داشته است. می‌دانم که باید به مدارج بالاتری در پیشرفتش برسد. سایر بازیکنان هم همین طور. این گونه می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد و گهگاهی کمک کند بهتر بازی کنیم. به نظرم این یک فرایند است. داشتن توان رقابت در هر مسابقه‌ای برای ما بسیار مهم است. ما در لحظه رقابتی هستیم. در این صورت می‌توانیم به سبک بهتری از بازی کردن برسیم. اگر رقابت وجود داشته باشد،‌ می‌توانیم از بازیکنان مختلف در پست‌های مختلفی استفاده کنیم، شاهد مهارت‌های بیشتری باشیم و ظرفیت بیشتری برای پرس کردن و انتقال توپ داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن