قایقران جوان گیلانی دومین مدال مسابقات قهرمانی آسیا را صید کرد


قایقران جوان گیلانی دومین مدال مسابقات قهرمانی آسیا را صید کرد

رشت - ایرنا - ایلیا نادرنژاد قایقران گیلانی موفق به تصاحب دومین مدال مسابقات قایقرانی ماراتن قهرمانی آسیا شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایلیا نادرنژاد قایقران شایسته این استان در روز پایانی رقابت های قهرمانی آسیا در شائوشینگ چین توانست دومین مدال برنز خود را نیز کسب کند.

ابوالفضل صاقی افزود: این ملی پوش شایسته و جوان قایقرانی استان گیلان در جریان این مسابقات در کایاک دونفره ماراتن ۳۰ کیلومتر بزرگسالان به همراه محمدرضا صیاد مومن یکی دیگر از ملی پوشان کشورمان به رقابت با حریفان خود رفتند که در پایان با زمان دو ساعت و ۲۲ دقیقه و شش ثانیه و ۷۱ صدم ثانیه پس از قایقرانی از کشور میزبان، روی سکوی سوم قرار گرفته و مدال برنز را کسب کردند.

وی ادامه داد: ایلیا نادرنژاد که به همراه تیم ملی قایقرانی ایران در رقابت های ماراتن قهرمانی آسیا حضور یافته بود، در رقابت های رده سنی جوانان نیز ، موفق به کسب یک مدال برنز شد تا تنها نماینده ایران در رده سنی جوانان نیز، مدال کسب کند.

وی بیان کرد: این قایقران شایسته و جوان استان گیلان در مسابقه ماراتن جوانان آسیا با زمان یک ساعت و ۴۸ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه پس از دو قایقران چینی در جایگاه سوم آسیا ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

وی بیان کرد: علاوه بر حضور ایلیا نادرنژاد از استان گیلان در رقابت های قایقرانی ماراتن قهرمانی آسیا، سه قایقران دیگر از ایران نیز در رده های سنی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال در این مسابقات با حریفان آسیایی خود به رقابت پرداختند که در نهایت تیم ملی ایران با کسب دو مدل طلا و سه مدال برنز، پس از تیم چین نایب قهرمان آسیا شد.

در رقابت های قایقرانی مارتن قهرمانی آسیا زبده ترین قایقرانان این رشته از کشورهای مختلف قاره کهن در رده های سنی جوانان، زیر ۲۳ سال و بزرگسالان در شهر شائوشینگ چین از روز ۲۶ الی ۲۸ آبان ماه با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا