شهردار اراک: شهرها موجودات زنده هستند


شهردار اراک: شهرها موجودات زنده هستند

شهردار اراک شهر هارا همانند دیگر موجودات زنده دانست که باید نیازهایشان برطرف شود.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی، شهردار کلانشهر اراک در نشست خبری که ۲۸مهر به مناسبت روز اراک برگزار شده بود، شهر هارا موجودات زنده دانست وافزود: شهر هانیز همانند دیگر موجودات زنده نیاز هایی دارند که باید این نیاز ها برطرف شود تا این شهر زنده بماند.

شفیعی با اشاره به اینکه روز اراک، یک برش فرهنگی در شهر اراک است بیان کرد: باید یک حس تعلق وآشتی در شهر ایجاد کنیم وبرای توسعه وآبادانی شهر تلاش کنیم.

وی در خصوص هویت شهر ها متذکر شد : ساختمان ها، معابر، تونل ها هویت به شهر نمی دهد، این انسان ها هستند که هویت می بخشند، خیلی از شهر هایی که ما می سازیم خوابگاه است وهیچ کس تعلق خاطری به آنجا ندارد.

شفیعی در رابطه با جشن یکصد سالگی شهرداری اراک تصریح کرد: امسال شاهد رخداد بزرگی در شهرداری اراک هستیم و ۱۳اسفند انشاالله جشنی برگزار خواهیم کرد.

*نامگذاری دو خیابان به نام های ساوه ودلیجان در اراک

به گزارش خبرآنلاین، مرتضی سورانه عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک نیز در این نشست در خصوص برنامه های روز اراک گفت : برنامه برای مدارس _جشنواره غذاها در پارک ملت_رونمایی از تمبر اراک از جمله برنامه های ما برای روز اراک است.

وی در رابطه با همگرایی بیشتر بین شهر اراک وشهرستان های استان خبر داد: دو خیابان با نام های ساوه ودلیجان در اراک برای همگرایی بین استان مرکزی وشهرستان ها نامگذاری خواهیم کرد.

نایب رئیس شورا هدف از روز اراک را هویت یابی وایجاد حس تعلق شهروندی عنوان کرد وافزود: شهروندان در صحنه غایب هستند وما می خواهیم فرهنگ شهر نشینی وشهروندی ومسولیت شهروندی را ترویج دهیم وبگوییم شهروندان ما بی مسئولیت نیستند.

46

کد خبر 1312720

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟