تایید برکناری رئیس هیات ورزش‌های همگانی کرمانشاه


تایید برکناری رئیس هیات  ورزش‌های همگانی  کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تائید برکناری رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان توسط دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

صابر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، از برکنار رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه توسط سرپرست فدارسیون همگانی در اوایل ماه جاری یاد کرد و گفت: پس از آنکه حکم برکناری آقای شاملی به استان رسید و ما نیز آن را به هیات ارسال کردیم، رئیس هیات نسبت به این مسئله اعتراض کرد و برکناری‌اش توسط سرپرست فدارسیون را غیرقانونی دانست.

وی تصریح کرد: آقای شاملی تاکید داشت که سرپرست فدراسیون از نظر قانونی این حق را ندارد که او را برکنار کند، برای همین طی نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان نسبت به این مسئله شکایت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: در روزهای اخیر نامه‌ای از دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان به استان ارسال شد که در آن عنوان شده شکایت آقای شاملی رد و برکناری ایشان توسط سرپرست فدارسیون قانونی بوده است.

وی یادآورشد: براساس قانون سرپرست فدارسیون این توانایی را دارد که رئیس یک هیات را درصورت ناکارآمدی برکنار کند، بنابراین شکایت آقای شاملی به وزارتخانه تایید نشد و ایشان درحال حاضر سمتی در هیات همگانی استان کرمانشاه ندارند.

رحیمی تاکید کرد: طبق حکمی که سوم مهر توسط سرپرست فدراسیون همگانی به استان ابلاغ شده، محمد حسین زاده سرپرست فعلی هیات همگانی استان کرمانشاه است و باید ظرف سه ماه زمینه‌ برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات استان را فراهم کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا