سفر استاندار کرمان به شهربابک


سفر استاندار کرمان به شهربابک

استاندار کرمان به منظور بازدید از چند کارخانه صنعتی از جمله ذوب مس خاتون آباد و لیچینگ مس و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید با استقبال امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی وارد شهرستان شهربابک شد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد فدایی استاندار کرمان صبح امروز ۲۹ مهرماه در بدو ورود به شهرستان شهربابک مورد استقبال نماینده مردم شهربابک در خانه ملت، امام جمعه شهربابک و جمعی از مسئولین شهرستانی قرار گرفت و سپس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

براساس این گزارش؛ بازدید از پارک صنعت یکی از برنامه های سفر استاندار کرمان به شهربابک بود. در سال ۶۰ اداره راه و شهرسازی زمین های این منطقه به مساحت حدود ۵۶ هکتار را به شهرداری واگذار کرده بود اما پس از اتمام کار از سوی اداره راه و شهرسازی اسنادی واگذار نشده بود که در این بازدید استاندار کرمان به بررسی مشکلات تعارض این زمین بین شهرداری و راه و شهرسازی و عدم واگذاری اسناد و ... با مسئولین مربوطه مذاکره کرد.

مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای مس مقصد بعدی استاندار کرمان در این سفر یک روزه به شهربابک بود.

برپایه این گزارش؛ کلنگ احداث این استادیوم سال ۸۶ به زمین خورده است که هم اکنون با هزینه کرد ۳۲ میلیارد تومانی، ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اگر ۷۸ میلیارد تومان آن تامین اعتبار شود این استادیوم ۱۰ هزار نفری در اوایل سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)